تبلیغات بازرگانی:جذب مخاطبان و ماندگاری آن برای موسسات خیریه کاری پیچیده و سخت است. معمولا مخاطبان سعی در ارتباط با موسساتی دارند که از آنها حس خوبی را دریافت کنند. در واقع موسسات خیریه کالایی احساسی را برای مخاطبان خود ارائه میکنند. کالایی که مخاطبان در قبال آن هزینه ای را نیز پرداخت میکنند. یکی از راههای جذب مخاطبان برای موسسات خیریه برگزاری بازارچهها است. یکی از موسساتی که بطور مرتب بازارچه خیریه برگزار میکند، موسسه سمر است. این موسسه پانزدهمین بازارچه خیریه خود را در ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه سمر، این بازارچه با غرفههای متنوعی از جمله غذاهای سالم، نوشیدنی های طبیعی، پوشاک، محصولات ارگانیک، کیف و کفش، شیرینی و آجیل عید، سفره هفت سین، لوازم تزئینی و سایر مایحتاج خانواده برای عید در فضای پرطراوت و مفرح خانه امید سمر در منطقه دروس، از دوشنبه ۱۴اسفند به مدت پنج روز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. علاقهمندان جهت حضور میتوانند در تاریخهای ذکر شده به نشانی تهران، چهارراه کاوه، انتهای خیابان وارسته، نبش خیابان پابرجا، پلاک ۱ مراجعه فرمایند. تمام عواید بازارچه خیریه سمر صرف تأمین هزینههای درمانی بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش این مؤسسه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۸۱۳۴ یا ۲۲۰۰۵۲۰۳ تماس حاصل فرمایید.tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد