تبلیغات بازرگانی: به مناسبت روز جهانی کودک، یک شرکت سازنده اسباب بازی موسوم به "Hasbro" با راه اندازی کمپین رنگ و خمیر بازی "Open a jar of imagination" خود را به یک دنیا خلاقیت تبدیل کرد.هدف از راه اندازی کمپین فوق یاد آوری اهمیت تشویق به استفاده از قوه تخیل در میان کودکان است. این کمپین از طریق آگهی های خاص در ایستگاه های اتوبوس تبلیغ می شود. با نصب یک ظرف شیشه ای از رنگ و خمیر بازی داخل یک قالب شفاف نتایج احتمالی بازی با آن در ترکیب با کمی عنصر تخیل به افراد مختلف نشان داده می شود.به گفته جاناتان کاپلیسکی، مدیر بازاریابی Hasbro، Play-Doh (متخصص در زمینه کار با رنگ و خمیر بازی)، یک برند ایده آل برای این کمپین به شمار می رود زیرا مطلوب هر دو طیف پدر و مادر ها و بچه ها است. پدر و مادر ها از این جهت آن را دوست دارند زیرا آگاه هستند که با Paly-Doh ضمن ایجاد امکان توسعه خلاقیت برای فرزندان، لذت زیادی نیز به هر دو طیف مخاطبان منتقل می شود. مدیران و کارمندان Hasbro امیدوارند که Play-Doh بتواند به عنوان فرصتی برای تخیل با هزینه کم مورد توجه قرار گیرد.دست اندرکارانمشتری: Hasbroمحصول: Play-Dohمدیر بازاریابی: جاناتان کاپلینسکیمدیر برند: لینا هنائودستیار بازاریابی: دوانجی ترجوآژانس تبلیغاتی: DDB کلمبیامدیر ارشد اجرایی: برجا د لا پلازامدیر ارشد خلاقیت: لئو ماکیاسمدیر خلاقیت: خوان اسپیتیا / ماریو لئونمدیر هنری: ماریو لئون / خوان اسپیتیانویسنده: ماربو لئون / خوان اسپیتیارئیس امور مشتریان: پائولا بوترومدیر تولید: دالی کانتور / داریو لوزانوتهیه کننده: استبان پاوامترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد