تبلیغات بازرگانی: رنگ مهم نیست، آنچه اهمیت دارد محتوای درون است. در راستای برندسازی مجدد علیه نژادپرستی، ذکر این نکته جالب است که بدانیم قدرت برندهایی نظیرکوکا کولا، Kellogg، پپسی، پیتزا دومینو، Dr. Pepper و استارباکس در چیزی فراتر از رنگ و لعاب آن ها نهفته است و حتی سیاه و سفید بودن نیز از میزان نفوذ آن ها در دل مشتریان نمی کاهد. نوع طراحی بسته بندی محصولات این برند ها به ما درسی می دهد که می توان آن را در زندگی واقعی نیز به کار برد.استفاده از قدرت برندینگ این برندها بار دیگر توجه ما را به سوی موضوعی جلب می کند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر روی همه افراد تاثیر خواهد گذاشت.مرضیه فروتنwww.packagingoftheworld.com
کمتر از یک دقیقه