تبلیغات بازرگانی: آقای فرش با برپایی جشنواره تابستانی در کنار تکرار شعار خرید فرش با روزی پنج هزار تومان، نوید خرید مناسب در شرایط تورم وکرونا را به مخاطبانش می دهد.در این روزها که تورم و رکود اقتصادی به دلایل متعدد دامنگیر بسیاری از تولید کننده ها و توزیع کننده ها در عرصه های مختلف کالا و خدمات شده، شاهد هستیم برخی برندها برای همراهی مخاطبانشان وهمچنین ترغیب آنها به خرید آنچه لازم دارند، دست به فراهم نمودن شرایطی زده اند تا مشتری با خیالی راحت تر به موضوع خرید کالای مهم و اساسی فکر کند.در فرهنگ ایران، فرش به عنوان یک کالای اصیل نقش مهمی درخانه های ایرانی داشته و چگونگی تهیه آن همچنان یکی از دغدغه های مصرف کنندگان محسوب می شود. در سالهای گذشته مجموعه های متعددی در این عرصه فعالیت خود را با فراهم آوردن شرایط مناسب خرید و خدمات متمایز در این حوزه شروع کردند.خرید فرش همچنان با روزی پنج هزارتومان فربد مستوفی مدیرمارکتینگ گروه نساجی فرهی مالک برندهایی چون آقای فرش، فرش فرهی، نخ فرهی و … درگفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد: در شرایط فعلی بسیاری از اقشار نگرانی های در مورد تهیه کالا و اجناس مورد نیاز خود دارند. در این راستا تصمیم گرفتیم شعار خرید فرش با روزی پنچ هزار تومان را در کنار جشنواره تابستانی که بر مبنای ایجاد حس طراوت و شیرینی و نشاط بود دوباره تکرار کنیم.البته این شعار از سال ۹۴ تا کنون در آقای فرش مطرح بوده، اما با توجه به تورم و کاهش ارزش پول این روزها شاید پنج هزار تومان برای تهیه کالایی مثل فرش کمی کوچک به نظر برسد، اما در این کمپین سعی شده با ایجاد امید به مخاطبان، نوید امکان پذیر بودن خرید فرش با همان رویکرد داده شود. برای تحقق آن از شبکه بانکی و تعاونی ها هم کمک گرفتیم تا از این طرح حمایت بشود.در واقع هدف ما این است هر فردی با هر سطحی از درآمد اقتصادی که وارد مجموعه می شود امکان خرید داشته باشد. با توجه به سبد کالایی که شامل فرشهای ماشینی از انواع شانه و تراکم، فرشهای دستبافت از بافندگان برجسته کشور، تابلوفرش، صنایع دستی و اقلام مشابه است، همه اقشار جامعه، می توانند نیاز خود را از آقای فرش تامین کنند.وی افزود در شرایطی که ریسک خرید مردم در این روزها بسیار بالاست، ما سعی داریم با برپایی جشنواره های تخفیف و … امکان و شرایط مناسبی ایجاد کنیم که خریدار فرش با اطمینان و امنیت خرید کند. در زمان هایی نظیر تابستان که جا به جایی ها، تعویض منازل، ازدواج و … بیشتر اتفاق می افتد، نیاز به تهیه فرش نیز بالا می رود، با اینحال ممکن است که مردم با توجه به تورم و شرایط موجود در خرید خود مردد باشند، از این رووظیفه آقای فرش است که فضای مطمئن برای خرید و رفع نیاز را فراهم کند.وی در مورد جشنواره تابستانی آقای فرش که با طرحی رنگی و با نشاط، کاراکتر متفاوتی از این مجموعه به مخاطب داده است، اظهار داشت: در شرایطی که به دلیل بحران کرونا مردم امکان سفر ندارند و روحیه عمومی نیز به گواه کارشناسان پایین نتر از سطح نرمال است، تلاش کردیم با فضایی جدید، تابستانی شاد با رنگ های زنده همراه با طعم خنکی و شیرینی برای آنها تداعی شود.فربد مستوفی می گوید: این طرح ها شاید با تصویری که قبلا از برند آقای فرش در ذهن مخاطب بود کمی متفاوت باشد آنچه که برداشت عمومی از آقای فرش داشتیم. شخصیتی جدی، اتوکشیده و سرزنده که سعی کردیم در این روزها با حفظ جدیت و سرزندگی، با اضافه کردن طعم و بو رنگ تابستانی، فضایی شادتر به وجود آوریم.فروش آنلاین با مشاوره مدیر مارکتینگ آقای فرش در ادامه گفت: موضوع خرید آنلاین از گذشته در این مجموعه وجود داشت ومخاطبان خاصی بودند که با وجود امکان حضور آسان در شعب، ترجیح می دادند خرید اینترنتی داشته باشند. اما با توجه به شیوع کرونا این خدمت درآقای فرش با جدیت بیشتری پیگیری شد و شرایط مناسب تری برای خرید ارائه شد.به عنوان نمونه مشاوره تلفنی در مورد طرح و رنگ فرش مورد نیاز مشتری، جانمایی فرش در منزل و مکان مشتری و پیشنهاد نمونه های متناسب با بودجه و دکوراسیون مشتری. همچنین امکان تعویض و مرجوع کردن کالا تا ۷۲ ساعت بدون هیچ توضیح؛که البته از قبل نیز هم برای خرید حضوری و هم خرید غیرحضوری امکان پذیر بود.کمپین های متعددی در فضای دیجیتال برای معرفی این بخش نیز انجام شد که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت. کالای استاندارد، گارانتی و تبدیل شدن به بزرگترین هایپرفرش کشورازجمله دیگر اهداف مجموعه آقای فرش استاندارد سازی عرضه کالایی است که قبلاً کاملاً به شکل سنتی به فروش می رسید و امکان ممیزی آن توسط مشتری عملاً وجود نداشت. اما ارائه فرش شناسنامه دار، عرضه محصولی که تایید نهادهایی چون انیستیتو پاستور و وزارت بهداشت و دریافت نشان هایی چون برند محبوب، سیب سلامت و … را دارند همگی دلایلی گواه بر تلاش مجموعه بزرگ فرش فرهی و آقای فرش است برای تبدیل شدن به عظیم ترین و معتبرترین هایپرفرش کشور؛ که بتواند ضمن تامین نظر اقشار مختلف، کالای با کیفیت، استاندارد و با ضمانت واقعی عرضه کند.مدیر مارکتینگو تبلیغات گروه نساجی فرهی می گوید: تمامی فرش ها با بسته ضمانت طلایی به مشتری تحویل می شوند که شامل ضمانت کیفیت دو ساله، گارانتی کمترین قیمت و بسیاری آیتمهای دیگر است. خریدار فرش باید از خرید خود احساس آسودگی و اطمینان کند و معتقدیم مردم باید از خرید خود لذت ببرند.وی در ادمه از تارگت های آینده آقای فرش برای تبدیل شدن به برترین هایپرمارکت فرش و اقلام مشابه کشور خبر داد و افزود: گروه بزرگ نساجی فرهی تلاش می کند در جهت گستردگی شعب، تنوع کالا و ارتقا سطح خدکات بیش از پیش تمرکز کند و ضمن ارائه کالای با کیفیت، شرایط خرید مناسب را در بالاترین سطح در دسترس عموم قرار دهد. -tablighatbazargani.irمریم غضنفری
خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد