تبلیغات بازرگانی: گراد اولین برنامه استعدادیابی مدلینگ را در صنعت پوشاک کشور برگزار کرد. در این برنامه برند تصمیم دارد با آموزش راه یافتگان به مرحله نهایی مسیر ورود تخصصی آنها را به صنعت پوشاک آقایان کشور هموار کند.رضا سلامتی مدیرمارکتینگ برند گراد درباره برنامه استعدادیابی گفت: بسیاری از علاقهمندان به حوزه مدلینگ بارها به طرق مختلف با گراد تماس گرفته و درباره نحوه ورود به این حوزه سئوال کردهاند. حجم بالای علاقهمندیها، گراد را برآن داشت تا برنامهای را در حوزه مدلینگ طرحریزی کند. با توجه به شرایط پیش آمده فراخوان اولیه بصورت آنلاین منتشر شد. پس از انتشار فراخوان اولیه نزدیک به ۱۵ هزار فرم ثبت نام برای ما ارسال شد. ما این تعداد تقاضا برای ثبت نام را پیش بینی نکرده بودیم و برایمان این حجم علاقه مندی عجیب بود. پس از بررسی فرمهای اولیه و غربال گری به ۳۵۰ فرم رسیدیم. با همراهی داوران کمپین پس از بررسی مجدد به ۳۰ فرم رسیدیم. ۳۰ نفر انتهای طی فراخوانی به یکی از شعب گراد (امیر ابراهیمی) دعوت شدند. ۵ نفر از این افراد پس از راستی آزمایی رد شدند. ۲۵ نفر نهایی وارد مرحله حضوری شدند. این افراد با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی در محل برگزاری برنامه (هتل المپیک) حضور پیدا کردند. از راه یافتگان به مرحله نهایی ۱۱ نفر توسط داوران انتخاب و وارد مرحله آموزش مدلینگ شدند. داوران در این مرحله، دورهای را برای آموزش ۱۱ نفر نهایی برگزار کردند. در این دوره نحوه عکاسی و…. به افراد آموزش داده شد. بعد از طی مرحله آموزش از افراد عکاسی و تصاویر آنها در صفحه اینستاگرام گراد به منظور معرفی پست شدند. پس از این مرحله رای گیری آغاز و در نهایت به سه نفر نهایی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین گراد به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در رای گیری نیز جوایزی اهدا خواهد کرد. گراد به زودی از ۶ نفر برتر لیست نهایی برنامه در پروژههای خود استفاده خواهد کرد.سلامتی درباره داوران کمپین گفت: در این کمپین حمیده سادات زعیم زاده مدیرعامل برند گراد، آرش حسینی و مصطفی عابدینی مدلهای سرشناس و بین المللی و میلاد صائمی عکاس مشهور به عنوان داور حضور داشتند. داوران این کمپین همگی در حوزه مدلینگ فعالیت داشته و تخصص لازم را دارند. گراد در تلاش است، با برگزاری این برنامه افراد تخصصی را به حوزه مدلینگ صنعت پوشاک کشور معرفی کند. صنعت پوشاک ایران نیاز به حضور افراد متخصص در حوزه مدلینگ دارد و فعالان باید در این باره اقداماتی را اجرا کنند. گراد با اجرای برنامه استعدادیابی دین خود را به صنعت پوشاک کشور ادا کرد. همچنین ما در آینده نزدیک بطور جدی در حوزه آموزش مدلینگ اقدامی را اجرایی خواهیم کرد. بنابراین برند با اجرای این کمپین فقط اهداف تجاری را در نظر نگرفته و اقدامی در حوزه مسئولیت اجتماعی خود اجرایی کرده است. این برنامه برای اولین بار است که در کشور اجرا میشود.نکته جالب این برنامه حضور افراد از سراسر کشور است. افراد نهایی فقط از تهران نیستند و نمایندگانی از شهرهای مختلف (رشت، مشهد، سمنان و…) جزء ۱۱ نفر نهایی هستند. در انتها باید بگویم: گراد تصمیم دارد، در آینده برنامههای تخصصی دیگری را در حوزه استعدادیابی برگزار کند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد