تبلیغات بازرگانی: اکثریت افراد تمایل چندان زیادی به رفت و آمد با سرویس حمل و نقل عمومی نداشته و از آن لذت نمیبرند. نه تنها به این دلیل که تردد با استفاده از مترو و اتوبوس وقت گیر است بلکه به این علت که اغلب اوقات با افراد و سناریوهایی مواجه میشویم که مایلیم به نحوی از آن فرار کنیم. این فرد میتواند دوست پسر سابقتان بوده، یک نفر با ظرف ناهار در دست بوده یا خانم مسنی باشد که قصد نصیحت شما را دارد. با این حال، وجود ایستگاههای متعدد و وقفههای کوتاه در هر ایستگاه، باعث شده تا خیلی زود به مقصد برسید.در ایام کریسمس در دانمارک مترو از همیشه شلوغ تر بوده و به همین دلیل فضای آن میتواند متشنج تر از همیشه باشد. والدین خسته ای را میبینیم که پس از یکروز طولانی در مسیر بازگشت به خانه به فکر آن هستند که بچههایشان را سرگرم کنند. خریدهای دقیقه نودی و کیسههای پر از هدایا جزئی لاینفک از این روزهای جشن و شادی به شمار میروند. در ادامه آگهی تبلیغاتی جدید آژانس چند رسانه ای «Hjaltelin Stahl» بابا نوئل را در حالی به تصویر میکشد که تمام طول روز به فکر برآورده کردن خواستههای کودکان بوده است. حالا او پس از یک روز طولانی خسته کننده سرانجام فرصت پیدا میکند تا در نهایت آرامش و با تاخیر فراوان از میان وعده و ناهار خود لذت ببرد. بابا نوئل به محض برداشتن کلاه و ریش خود درمییابد که یک کودک خردسال محو او شده است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد