تبلیغات بازرگانی:کار با شرکای توزیع کنندهبا وجود ارزش و اهمیت فراوان بازاریابی، تریوت این واقعیت را می پذیرد که Tabasco فراتر از حد انتظار همگان محافظه کارانه تر بودجه بیشتری را به تبلیغات اختصاص می دهد. این امرعمدتا به دلیل وابستگی شدید برند به شرکای توزیع کننده خود است. علی زغم طرح ایده های کمپین جهانی توسط تریوت و تیمش، توزیع کنندگان مسئولیت فروش و بازاریابی داخل منطقه خود را بر عهده دارند.به گفته او، شرکای Tabasco به برند درباره بازار محلی خود توصیه می کنند; مادامی که مدیران و کارمندان Tabasco ضمن ایجاد محتوای اجتماعی راجع به روش های متفاوت استفاده از برند توسط شرکای توزیع کننده خود در سرتاسر جهان فکر می کنند، به چرخش رسانه ای و کار بر روی پروژه های مختلف در بازارهایشان نیز می اندیشند.Tabasco همواره نظارت دقیقی بر روی رویکرد های غذا دارد که شامل دیگر جنبه های کمک شرکا می شود. با توجه به تفاوت کوچک و جزئی موجود بین بازار ها، Tabasco افراد را تشویق به گفتگو درباره مناطق محلی، راه های تازه یا غذا هایی می کند که برای استفاده از سس Tabasco در آن منطقه فردی، مساعد هستند.جشن ۱۵۰ سالگیترکیب حس تاریخی Tabasco با طعم های جدید در نحوه برگزاری رویداد ها و مهمانی های جشن صد و پنجاه سالگی در همه جای جهان، از جمله نیویورک، لندن و شانگهای هویدا است. Tabasco در همکاری با سرآشپز های محلی دستور آشپزی های خاص را برای این رویداد ها خلق می کند و از آن ها در طول سال در وبسایت خود و رسانه های اجتماعی با هدف لذت بردن همه طرفداران پرده بر خواهد داشت.مراسم با یک کار کمدی در نیو اورلئان موسوم به TABASCO شروع شد: یک اپرا از همین نوع و علی رغم عدم معرفی محصولات جدید به وسیله شرکت، Tabasco یک سس فلفلی به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد تولد شرکت را به عنوان هدیه ویژه به دوستان برند، تولید و عرضه کرده است.یک مراسم تولد ۱۵۰ سالگی نقطه عطف بزرگی برای هر برند به شمار می رود اما برای Tabasco که توانسته بدون جوانه زدن مداوم برند از لحاظ فرهنگی جایگاه همیشگی خود را حفظ کند، این یک موفقیت بزرگ است. تریوت در نهایت چنین نتیجه می گیرد که Tabasco به عنوان یک برند سرگرم کننده با داستان و میراث عالی، فقط محصولی نیست که ۱۰ سال پیش تولید شده باشد بلکه یک معامله وافعی است.
مترجم: مرضیه فروتنwww.marketingweek.com