تبلیغات بازرگانی: با استفاده از یک سری ویدئو های تبلیغاتی از راه دور، کمپین Kellogg در پلتفرم های دیجیتال رسمی و رسانه های اجتماعی برند راه اندازی شده است. کاربران این ویدئو ها را شخصا با لوکیشن های متعدد ضبط کرده اند.هدف برند غلات صبحانه Kellogg از برگزاری کمپین تمام دیجیتال #PassTheBowlخود با محوریت محتوای تولید شده توسط کاربر تشویق مصرف کنندگان به شروع کردن روزشان با یک پیاله غلات به عنوان وعده صبحانه حتی در طول روز های قرنطینه است.با افزایش منحصر به فرد تقاضا برای دورکاری، برنامه های روزانه مصرف کنندگان به سرعت تکامل یافته اند و میزان مشغولیت هایشان نیز افزایش پیدا کرده است. این اتفاق می تواند منجر به حذف مهم ترین وعده غذایی روزانه از برنامه روزمره شود.با راه اندازی این کمپین، Kellogg راهی جالب برای انتقال یک پیام مهم را برگزیده است: همگام با هدف برند یعنی «تغذیه استعداد ها و نیروی کار هند» مصرف کنندگان نباید از صبحانه غافل شوند. با الهام گرفتن از دیگر محتوا های متداول تولید شده توسط کاربران، کمپین فوق به سبک خاص خود این ایده را مطرح می کند که در ویدئو های تولیدی کاربران یک پیاله حاوی غلات مغذی Kellogg را جلوی روی عزیزانشان بگذارند.این ویدئو های تبلیغاتی که از راه دور و شخصا توسط هر یک از کاربران در موقعیت های مکانی مختلف فیلمبرداری شده اند، در پلتفرم های دیجیتال رسمی و رسانه های اجتماعی Kellogg، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و توییتر، نمایش داده خواهند شد.به گفته سامیت ماتور، رئیس بازاریابی Kellogg در جنوب آسیا، اساس فلسفه و اندیشه های مدیران و کارمندان در شرکت را جذب مصرف کنندگان با محتوای معتبر و موثق تشکیل می دهد که سازگار با اصول اخلاقی برند است. این سومین کمپین از سری کمپین های سریع الانتقال «از داخل خانه» Kellogg در شرایط فعلی به شمار می رود. از طریق برگزاری کمپین #PassTheBowl، این شرکت با همکاری مجدد ستون خانه یا مادر نقشی مهم در یادآوری این نکته به مصرف کنندگان ایفا می کند که از یک صبحانه سالم غافل نشوید.شاهرخ ایرانی، رئیس خلاقیت گروه در Ogilvy، برند Kellogg را شاد و آفتابی می داند. به باور او در پلتفرم های اجتماعی، استفاده از این جنبه شخصیت برند و نیاز به غذا خوردن ارتباطی نزدیک با یکدیگر دارند. در دوران قرنطینه، از آن جا که ساعت کاری مشخصی نداریم، خوردن صبحانه در زمان مناسب نقشی بسیار حیاتی در حفظ یک سبک زندگی سالم بازی می کند. برای تشویق مردم به انجام این کار، از یک ترند جالب که فعلا در رسانه های اجتماعی باب شده است، بهره بردیم. ویدئو هایی از افراد با رده های سنی مختلف که غلات Kellogg جلوی رویشان است و سپس آن را در اختیار یک نفر دیگر قرار می دهند. این قبیل ویدئو ها با چسباندن چند ویدئو به یکدیگر ساخته شده اند. حتی در این شرایط که قوانین سختگیرانه فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شوند ما باید اطمینان پیدا کنیم که عزیزانمان حتما همگی صبح ها صبحانه می خورند و از این وعده غذایی مهم غافل نمی شوند.مرضیه فروتنwww.brandequity.economictimes.indiatimes.com
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد