تبلیغات بازرگانی: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) خبر آغاز همکاری خود را با یکی از شرکتهای تولید کننده محصولات الکترونیکی منتشر کرد.emrc در این خبر اعلام کرد، از این پس به عنوان مشاورتحقیقاتی در کنار این شرکت همکاری خواهد کرد. در این همکاری قرار است، خدماتی در حوزه شناخت مصرف کنندگان و ارزیابی فعالیتهای تبلیغاتی ارائه گردد.لازم به ذکر است، این روزها شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز نقش پررنگی را در جهت روشنگری و هدایت شرکتها در بازار ایفا میکند. این شرکت در تلاش است به کسب وکارها کمک کند تا درروزهای کرونایی با قدرت بیشتری به ارزیابی بازار و کشف فرصتهای جدید جهت توسعه اقدام کنند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
کمتر از یک دقیقه