پژوهش

محصولات شوینده و بهداشتی در پاییز ۱۴۰۲ در تبلیغات تلویزیونی

طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت emrc در فصل پاییز ۱۴۰۲ گروه محصولی پاک کننده‌ها و محلول شیمیایی بیش از ۴۷۰۰ تبلیغ تلویزیونی داشته که تقریبا همین تعداد به شویند‌ه های خانگی نیز اختصاص پیدا کرده است.

بر این اساس، محصولات شوینده خانگی که در پاییز ۱۴۰۲ تبلیغ داشته‌اند عبارتند از: محصولات شوینده و بهداشتی، پودر و مایع لباسشویی و ظرفشویی، شوینده‌های ماشین ظرفشویی، پاک کننده های سطوح، شیشه پاک کن، گاز پاک کن و … .

در مجموع برندهای دوسی، دورتو و بینگو به ترتیب بیشترین میزان تبلیغ محصولات شوینده خانگی را داشته‌اند. علاوه براین، بیشترین تبلیغ محصولات شوینده در شبکه ۳ و کمترین آن در شبکه نمایش بوده است.

همچنین بیشترین مدت پخش، تعداد تبلیغ و ارزش تعرفه‌ای تبلیغات محصولات شوینده خانگی در آذرماه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا