تبلیغات بازرگانی گردهمایی را با موضوع ” راهکارهای مارکتینگ برای برون رفت کسب وکارها از بحران (بانگاهی به وقایع ۱۴۰۱) با حضور مدیران عامل، مدیران مارکتینگ، برند، تبلیغات و فروش در ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار کرد. در این گردهمایی نمایندگان بیش از ۱۳۰ برند حضور داشتند. در این گردهمایی گرهارد بارکوس Managing Director of Lemberona ” با همراهی “نوشین کاظمیانMarketing Manager of Gocongo Enterprises” با موضوع ” MARKETING IN TIMES OF CHANGE”” سخنرانی داشتند.همچنین در این گردهمایی، پنلی با موضوع مورد نظر و با مدیریت “غزاله سداد مدیرارشد محصولات شوینده خانگی شرکت یونیلیور ایران” و با همراهی علیرضا سرابچی مدیرکل ارتباطات، سرویسهای بازاریابی و ارتباط با دولت شرکت نستله ایران و عضو هیات مدیره انجمن سرمایه گذاری ایرانی و خارجی، عطا پارسا مشاور توسعه کسب وکار و سرویسهای بازاریابی، رضا کایدی معاونت مارکتینگ شرکت صنایع غذایی فرمند و بردیا جاویدی نژاد مدیرتوسعه کسب وکار محصولات بهداشت شخصی شرکت یونیلیور ایران برگزار شد.
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید- قسمت اول
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید- قسمت دوم
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید- قسمت سوم
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید- قسمت چهارم
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید- قسمت پنجم
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید- قسمت ششم