گزارش تصویری

گردهمایی تبلیغات بازرگانی برگزار شد

تبلیغات بازرگانی با هدف بررسی چالش‌های حوزه مارکتینگ و تبلیغات، گردهمایی را با حضور تعدادی از مدیران عامل، مدیران مارکتینگ و تبلیغات کشور برگزار کرد. در این گردهمایی تصمیم گیرندگان حوزه مارکتینگ کشور دیدگاه‌ها و اطلاعات خود را با مابقی حاضران در میان می‌گذارند. در این گردهمایی پنلی با موضوع «علل گرایش برندها بر استراتژی‌های خرید رسانه به جای تمرکز بر استراتژی‌های اصلی مارکتینگ» برگزار شد. در این پنل: “غزاله سداد مدیرارشد محصولات شوینده خانگی شرکت یونیلیور ایران”، “جیران تابعی مدیرمارکتینگ شرکت دنون لبنی پارس”، “مصطفی بصیری معاونت بازاریابی گروه صنعتی میهن”، “محمد هاشم پور مدیرمارکتینگ هلدینگ بان” حضور داشتند. “دکتر کامبیز حیدرزاده دانشیار مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات مدیریت” این میزگرد را برعهده داشت. در ادامه محتوای تصویری و ویدیوی تهیه شده از گردهمایی را مشاهده می‌کنید.

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.https://aparat.com/v/4GkPm

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.https://aparat.com/v/Si76A

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.https://aparat.com/v/8ilIJ

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.https://aparat.com/v/2iYpT

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.https://aparat.com/v/pCxBa

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا