تبلیغات بازرگانی: سومین؛ دو ماهنامه آنگاه با مطالب بسیار خواندنی در تابستان ۹۶ منتشر شد. مجله، فرهنگی و هنری آنگاه در هر شماره به موضوعی جذاب می پردازد. آنگاه در این شماره به موضوع سیر تحول پیکان، از تولید تا توقف پرداخته است. خوانندگان با ورق زدن هر صفحه از سومین شماره آنگاه، با مطالبی روبرو می شوند که آنها را از تاثیر عمیق پیکان در سیر زندگی اجتماعی و فرهنگی شان مطلع می سازد. "آرش تنهایی سردبیر آنگاه" در سرمقاله می نویسد: "پیکان پنجاه سال است که مهمان مردم ایران است. پیکان به ایرانی ها، بسیار بیش از نزدیکی ارویا هیلمن به انگلیسی هاست، چیزی شبیه حس آلمانی ها به فولکس واگن، فرانسوی ها به سیتروئن و آمریکایی ها به کرایسلر. " دانسته های ما ایرانیان از این رفیق پنجاه ساله بسیار اندک و پراکنده ست. همین نکته مصمم مان کرد که پس از دو شماره به سراغ پیکان برویم و این شماره ی آنگاه پیکان باشد. خوانندگان؛ آنگاه در این شماره مطالب پیوسته اما جذابی را با عناوینی به مانند: "احوال دوران در آیینه ی پیکان"، " پیکان: لقمه ی طنز تا اسطوره" ، "پیکانی که برما گذشت" و…می خوانند. در بخشی از این شماره، فرزاد مقدم با مطلبی با عنوان "پیکانی که هرگز به هدف ننشست" به بررسی برند پیکان از زوایای مختلف پرداخته است. چنین مطالبی در این مجله باعث شده که آنگاه برای گروه مخاطبان فعال حوزه بازاریابی و تبلیغات نیز جذاب و خواندنی شود. دو ماهنامه آنگاه از هفت مرداد ۹۶ در کیوسک ها و کتاب فروشی ها توزیع شده است. علاقه مندان علاوه بر نسخه چاپی می توانند، نسخه PDF آنگاه را از طریق سایت این مجله خریداری کنند. tablighatbazargani.ir-نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد