تبلیغات بازرگانی:جی؛ برندی نام آشنا برای مصرف کنندگان ایرانی ست. برندی که این روزها با محصولات جدیدی به بازار آمده و سروصدای تبلیغاتی را به راه انداخته است. تبلیغات بازرگانی به منظور دریافت اطلاعات دقیق تر درباره این برند گفتگویی را با محمدحسین سید جلالی"مدیر واحد دیجیتال برندجی" داشته که در ادامه می خوانید. محمد حسین سید جلالی مدیر واحد دیجیتال برند جی گفت: جی از برندهای قدیمی ست که در سال ۱۳۴۰ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. این برند اولین محصول، کرم ترک دست و پا با خاصیت درمانی را به بازار ارائه کرده است. جی با توجه به روندی که اجرایی کرده میان مخاطبان شناخته شده است. برند جی در راستای فعالیت های خود شروع به برندسازی و ارائه آنها به بازار کرده است. گروه مخاطبان برند جی از دو گروه جوان و میانسال تشکیل شده اند. به نوعی این برند هم در صدد حفظ مخاطبان قدیمی و هم جذب مخاطبان جدید است. بنابراین برند به منظور یادآوری؛ فعالیت هایی را در حوزه ری برندینگ اجرایی کرده است. بازتاب چنین فعالیت های منجر به اکران آگهی های تبلیغات تلویزیونی و فعالیتهایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده است. سید جلالی درباره عملکرد برند جی میگوید: برند جی در هیچ دوران و تحت هیچ شرایطی اهداف اقتصادی و منافع مادی را قربانی کیفیت و رسالت این برند که ارتقای سطح بهداشت جامعه بوده است، نکرده است. مهم ترین ویژگی محصولات جی که باعث پیشرفت این برند در ۶۰ سال اخیر شده است، استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه داخلی و خارجی و فرمولاسیون دانش بنیان آن است. سیدجلالی در ادامه گفت: برند جی قبل از این در تلاش بود که محصولاتش را با عرضه بهتر و کیفیت مطلوب به مخاطبان ارائه دهد. برند در بسیاری از فروشگاه های بزرگ جایگاهی را به خود اختصاص داده و مشتریان به خوبی با آن آشنا هستند. علاوه براین؛ برند در تمامی فروشگاه های اینترنتی نیز حضور دارد، به هرحال جامعه به سمتی در حال حرکت است و جی نیز برای ماندگاری در بازار باید به سمتی که مشتریان در حال حرکت هستند، پیشروی کند. همانطور که گفته شد، برند در راستای عملکرد خود تصمیم به اکران تبلیغاتی نیز گرفته است. به هرحال جی؛ برندی پنجاه ساله است که هر روز در حال به روزرسانی محصولاتش است. بنابراین در تبلیغات اخیر برند جی علاوه بر یادآوری نام خود محصولات جدیدش را نیز به مخاطبان معرفی خواهد کرد. محصولات جدید برند جی با بسته بندی جدید به بازار عرضه خواهند شد. شاید بتوان گفت که زمستان امسال مخاطبان؛ برند جی را به نسبت سالهای گذشته متفاوت خواهند دید. سیدجلالی با یادی از موسس برند جی در پایان گفت: مؤسس این برند مرحوم "دکتر میر محسن هاشمی صالحی" از دانش پژوه های اصیل خارج از کشور و از پیشگامان صنعت دارویی و آرایشی بهداشتی بوده است که با ارائه فرمولاسیونی ویژه و تخصصی محصولی را به بازار عرضه داشته است که بیش از نیم قرن همچنان به عنوان بهترین کرم دست و پا شناخته شده است. در حال حاضر نیز هدایت این مجموعه بر عهده دکتر میر مهدی هاشمی صالحی است که در هر دو جبهه صنعت و دانشگاه در حال فعالیت بوده و به عنوان کارآفرین نمونه نیز معرفی شده اند. بحث صادرات و ارز آوری به داخل کشور از اهداف دیگری ست که برند جی به دنبال آن است. نکته بعدی بحث R&D در این شرکت است که همواره سعی دارد محصولی با بهترین کیفیت و متناسب نیاز جامعه برای ارتقای سطح بهداشت توسط گروهی فوق تخصصی فرمولاسیون نماید و به بازار عرضه نماید. tablighatbazargani.ir-نرگس فرجي
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد