تبلیغات بازرگانی: تولید یک طیف ظرف کلاسیک منحصر به فرد کی اف سی به تعداد محدود با هدف تجلیل از مشارکت برند ها با تورنمت سوپر راگبی نیوزلند.ایدههر طرفدار مشوق تیم و بخشی از گروهشان است.راه حلچرا چیزی با استفاده دوگانه مثل یک قطعه بسته بندی پوشیدنی را ایجاد نمی کنید؟ قطعه ای از بسته بندی که امکان تبدیل شدن طرفداران به سردسته های تشویق کنندگان فرانشیز سوپر راگبی محبوب خود را فراهم می کند. ظرف غذای طرفداران در این جا یک قطعه تعاملی بسته بندی است. طرفداران ظرف های غذای خود را با خود سر صحنه بازی می آورند یا آن ها را جلوی درب های ورودی استادیوم دریافت می کنند. قوانین تبلیغاتی در استادیوم ها سختگیرانه هستند. قوانین از این موضوع حکایت دارند که هیچ کس نمی تواند بر روی چیزی با ارتفاع بیش از ۱ متر و بیست سانتی متر تبلیغ کند. البته با توجه به کشفیات ما، پوشیدنی ها از این قانون مستثنی هستند.مداخله در شکل سنتی ظرف غذا پیش از این هرگز اتفاق نیفتاده بود. یک اقدام مبتکرانه و فرایند آن توسط سازنده، Detpak، طراحی شد که دو مرحله فرایند قبل از چاپ ورق هایی از جنس تخته پیش از ساخت ظرف های غذا برای تبدیل شدن به نسخه نهایی مطلوب را در بر می گیرد.این بسته بندی در محیط شلوغ استادیوم بسیار به چشم می آید. این بسته بندی فرصت بیشترین حد شناخت برند برای کی اف سی و فرانشیز راگبی را ایجاد کرد. "کلاه های راگبی به شکل ظرف غذا" برای هر تیم به طور سفارشی با استفاده از پالت رنگی و لوگو های منحصر به فرد خود برند سازی شدند.با عدم امکان گم شدن میان این همه هیاهو این کلاه های راگبی به شکل ظرف غذا با چشم قابل مشاهده بودند و امکان جمع آوری آن ها برای طرفداران وجود داشت.دیزاین: ۴۸۵ Designمدیر دیزاین: ناتان چمبرزدیزاینر ارشد: دنی کارلسنعکاسی استادیوم: جیمی رایتعکاسی استودیو: لوک هارویرتوش گر ارشد: دن اسپاتاروموقعیت مکانی: نیوزلندمترجم: مرضیه فروتنwww.packagingoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد