تبلیغات بازرگانی: کاربران چینی آیفن در مقایسه با کاربران هوآوی در این کشور، سطح تحصیلات پایینتر و درآمد کمتری دارند. نتیجهی تحقیقی که توسط آژانس موبدیتا (MobData) انجام شده نشان میدهد کاربران آیفن در دستهی افرادی قرار دارند که به «فقیران نامرئی» مشهورند و بیشتر زنان مجردی در سنین ۱۸ تا ۳۴ سالهاند که عمدتا بیش از دبیرستان درس نخواندهاند و درآمد کمی دارند. کاربران هوآوی اما اکثرا مردان متاهل سنین ۲۵ تا ۳۴ سالهای هستند که مدرک دانشگاهی و درآمد خوبی دارند. بر اساس این تحقیق دارندگان هوآوی خانه و خودروی شخصی دارند و کاربران اپل ساکن خانههای اجارهای هستند. هوآوی در چین رهبر بازار است و همراه شیائومی، اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) سهم مشترک بازارش به ۸۰درصد میرسد و در این میان اپل تنها ۹درصد سهم بازار را در چین دارد. بقیهی سهم بازار را برندهای خرد دیگر دارند. مترجم: نازنين کي نژادwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد