بدون دسته بندی

حتی بابانوئل هم محدودیت هایی ‌دارد

تبلیغات بازرگانی: برخی کودکان از بابا نوئل می خواهند تا کریسمس برایشان هدیه بیاورد. بقیه بچه ها تازه ترین گجت های مدرن، بازی های ویدیویی، کتاب یا لباس از او طلب می کنند.اما دختری که با او در آگهی تبلیغاتی تکان دهنده آژانس adam&eveDDB برای کمیته بین المللی صلیب سرخ ملاقات می کنیم درخواستی دارد که بر اساس شواهد موجود تحقق آن برای بابا نوئل سخت است.فیلم ۱۰۰ ثانیه ای سینماتیک آگهی تبلیغاتی "Happy Holiday" آهنگساز و شاعر آمریکایی، ایروینگ برلین، در یک منطقه جنگی رخ می دهد. در حالی یک مرد ریش دار آشنا پا به صحنه می گذارد، که دود ناشی از سوختن اتومبیل فضا را پر کرده است. لباس های قرمز و سفید او ژولیده، چرک و سیاه هستند. در فضای ناخوشایند و غمگین حاکم، او از کنار سربازانی می گذرد که آتش گشوده اند. در کنار آن ها غیر نظامیان برای نجات جان خود فرار می کنند.در یک خانه آسیب دیده، دختربچه ای نشسته بر روی پتو در فضایی کثیف و آلوده، در معرض خطر جانی قرار دارد. با حالتی دست بسته ما بابانوئل را در یک وضعیت خاص می بینیم که نمی تواند هدیه را به دختربچه تحویل بدهد.شبیه سازی دختر را با آغوش باز در اتاقی تک و تنها به تصویر می کشد اما بابا نوئل در حقیقت وجود ندارد و متوجه می شویم که ملاقات در ذهن او اتفاق افتاده است.همزمان با محو شدن تصویر، یک پیام بر روی صفحه چشمک زنان دیده می شود: "تنها هدیه ای که برخی کودکان کریسمس می خواهند خانواده اشان است." زیرنویس با پیام پیوستن دوباره در پایان، بدون از بین بردن تمام عیار فضای کاملا ناامید موجود امید می آفریند.Adam&eveDDB در صدد ساخت فیلمی مناسب برای ابراز احساسات شدید فصلی و نمایش این موضوع است که کریسمس برای بچه های جدا شده از عزیزانشان چه معنایی دارد. به گفته مدیر ارتباطات کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC)، جنی اسموت، کمیته فوق عاشق نحوه عملکرد برند ها در مسیر تغییر شکل و شمایل کریسمس برای یادآوری این موضوع به خود است که اعضای هزاران خانواده در سرتاسر جهان به دلیل جنگ، مهاجرت و بلایای طبیعی از یکدیگر جدا افتاده اند.با همکاری کارگردان معروف، گری فریدمن، آژانس تبلیغاتی Adam&eveDDB یک مدیتیشن به یاد ماندنی بر روی یک مشکل جهانی دلهره آور را پیشنهاد و چشم اندازی خشن از تعطیلات نسبتا امن و صلح آمیز ما را ارائه می دهد.دست اندرکارانمشتری: کمیته بین المللی صلیب سرخبرند: Restoring family linksنام پروژه: هدیه ای که بابا نوئل نمی تواند ان را تحویل دهدمشتری: جنی اسموت، مدیر ارتباطاتمدیر ارشد خلاقیت: ریچارد بریمرئیس های اجرایی خلاقیت: آنت نلسون و مایک ساترلندنویسنده: کایک ساترلندمدیر هنری: آنت نلسونمدیر پروژه آژانس: امی والدمنکارگردان: بن شارپتهیه کننده آژانس: رزی گریسونبرنامه ریز: هانا مکنزیرئیس کسب و کار: مایک استرنرئیس امور مشتریان: امیلی استوارتدیزاینر/تایپوگرافر: اسمات سیلویآژانس رسانه: Client in houseبرنامه ریز رسانه: Client In houseکارگردان: گری فریدمنشرکت فیلمسازی: Independentتهیه کننده اجرایی: جانی گست/وریتی وایتتهیه کننده: جاکوب سوان هیامسینماگر: همان عکاسعکتس: بنویت سولرشرکت تدوینگر: The Play Roomتدوینگر: آدام اسپایویشرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید: MPCارائه دهنده خدمات پساز تولید: گریس تورپ و فیل والیناظر جلوه های ویژه: دن لورنزینیهنرمند ۲D: دن اورنزینی، جک استون، فریزر کله لندنقاش: متیو تولتایجاد نسخه جدید و نسخه بندی اجتماعی: Gutenberg Globalناظر موسیقی: Leland Musicشرکت خدات پس از تولید صوتی: Wave Studiosنظارت بر موسیقس: Leland Music Ltdناظر موسیقی: Codie Childsترانه: Happy Holidayآهنگساز: فرانکی ووانبرچسب ضبط و رکورد: Pickwick Groupناشر: Universal Music Publishing

مترجم: مرضیه فروتنwww.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا