تبلیغات بازرگانی: گوگل با به روز رسانی فیلم موفق "تنها در خانه" در سال ۲۰۱۸ کمپین "Make Google Do It" را توسعه داده است.این برند فعال در عرصه فناوری، ۲۸ سال پس از اولین بازی شجاعانه کوین مک کالیستر در هشت سالگی، دست به مدیریت یک کودتا برای متقاعد کردن بازیگر معروف، مکولی کولکین برای تکرار نقش این پسر بچه بازیگوش زد. در راستای اغوای مخاطبان با تحریک حس نوستالژی کمپین فوق به بازسازی دقیق وضعیت خانواده در فیلم می پردازد.در بازگویی برند، ما شاهد آن هستیم که کوین حین لذت بردن از تجربه نسبتا صلح آمیز تر فیلم سینمایی "تنها در خانه" با اسپیکر هوشمند Google Assistant خود تعامل برقرار می کند.اقدام Google Assistant نوعی ادای احترام به تعدادی از صحنه های نمادین فیلم محسوب می شود: کوین به سخت افزار می گوید که پس از تمام شدن اجناس مورد نیاز در خانه لیست خرید را از نو بنویسد و بدون نیاز به بلند شدن از روی کاناپه، به پیک پیتزا دستور بدهد تا تغییر پیش آمده را حفظ کند.در همین حال امکان انجام کار های روزمره یا همان "Operation Kevin" از جمله قفل کردن در ها و خاموش کردن چراغ ها حین خوردن "mac and cheese" تحت عنوان شام نیز فراهم شده است.
مترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com