تبلیغات بازرگانی: شرکت سوئدی "Sector Alarm" سیستم امنیتی خود را از راهی غیر عادی تبلیغ می کند.در سوئد، یک شرکت ارائه دهنده سیستم های امنیتی به نام "Sector Alarm" راهی غیر عادی را برای تبلیغ سیستم های هشدار تحت نظارت خود پیدا کرده است. این شرکت خانه های مشتریان را به بیلبوردهای روشن و شاد تبدیل کرده است. این بیلبوردها که با چراغ های کریسمس روشن می شوند با هدف کمک به دزدها در مورد غیبت صاحب خانه ها به آن ها خبر می دهند.در خانه ای خارج از استکهلم، یک تابلوی راهنما بالای درب ورودی این پیام را به مخاطب منتقل می کند: "ما کریسمس در خانه نیستیم." در همین حین، یک تابلوی راهنمای دیگر با حروف نئونی و یک پیکان اشاره کننده به ورودی، این خبر را به مخاطب می دهد: "هیچ کس در خانه نیست." چراغ ها فقط با ترک خانه توسط صاحب آن و به صدا درآمدن زنگ خطر روشن می شوند اما به هیچ وجه جای ترس نیست وقتی تابلو های راهنمای نئونی نیز خبر محافظت از خانه با سیستم های Sector Alarm را اعلام می کنند.کمپین فوق محصول آژانس تبلیغاتی Akestam Holst است. به گفته نویسنده آن، پیتر نیلیند، این نوع نورپردازی کریسمس بالا درب خانه در سوئد رایج نیست بنابراین اقدام فوق واقعا جالب و برجسته به شمار می رود.
مترجم: مرضیه فروتنwww.creativity-online.com