تبلیغات بازرگانی: هیچ کشور دیگری مثل فیلیپین کریسمس را جشن نمی گیرد اما بر اساس برآورد ها برای ۷۰ هزار کودک خیابانی در منطقه "Metro Manila" پایتخت، سختی همچنان ادامه دارد. برخلاف بیشتر کودکان، به تولد آن ها معمولا توجه نمی شود.این بنیاد الهام گرفته یک سازمان غیر انتفاعی مخصوص توانمند سازی کودکان خیابانی است که به آن ها در راستای برگزاری جشن تولد با دوستان و خانواده اشان کمک می کند. به یاری "Museo Pambata" (موزه کودکان) و حمایت سخاوتمندانه "Red Ribbon"، یکی از بزرگ ترین و سریع ترین نانوایی های محلی در حال رشد، بنیاد childhope به هر برگزار کننده تولد یک کیک با سلیقه شخصی او در ماه دسامبر یک کیک را هدیه می دهد. در سال ۲۰۱۹ ماهیانه بیش از ۵۰۰ کیک دیگر تحوبل داده خواهند شد.شاخه: سازمان های خیریه و درخواست هامشتری: بنیاد و موسسه فیلیپینی Childhopeآژانس تبلیغاتی: BBDO Guerreroشرکت فیلمسازی: Flare مانیلکشور: فیلیپیندست اندرکارانکارگردان: نیکو زاپانتامدیر خلاقیت: دیوید گوئررومدیر اجرایی خلاقیت: فدریکو فانتیمدیر خلاقیت: مانوئل ویلافانیانویسنده: کارل گارسیادستیار مدیر خلاقیت / مدیر هنری: نیکو زاپانتادستیار مدیر خلاقیت / نویسنده: الکسیس دایتهیه کننده اجرایی: لوییزا اولارتهرئیس کسب و کار: دیانه سیبالمهندس صدا: لن کالوومدیر فیلمبرداری: مایلس کاپارداصدا: Wapak Sound Studiosتدوینگر: مایلس کاپاردا، رودرفورد سلینودستیار تهیه کننده: گوون گویمدیر تولید: دیوید رایتمدبر ارشد امور مشتریان: دنیس مانالومترجم: مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد