تبلیغات بازرگانی: ذهن های باهوش و با استعداد نباید با شغل های نیمه وقت از مطالعاتشان منحرف شوند."ETH زوریخ" یکی از معروف ترین دانشگاه های جهان است. هر سال، ۵۰ دانشجو که اکثریت آن ها را دانشجویان برجسته و ممتاز رشته علوم تشکیل می دهد، از طریق برنامه کمک هزینه دانشجویی Excellence ETH، حمایت مالی را دریافت می کنند. این امر به آن ها اجازه می دهد تا صرفا بر روی مدرک کارشناسی ارشد خود تمرکز کنند و ضمانت می دهد که قرصت زمانی لازم برای انجام تحقیقاتی عالی و تمام عیار را داشته باشند. کمک هزینه تحصیلی ETH Eecellence توسط کمک های مالی تامین می شوند. این کمپین از یک مثال یعنی آلبرت انیشتن، فارغ التحصیل معروف ETH استفاده می کند تا نشان دهد که چه پارادوکسی اتفاق می افتد اگر ذهن های درخشان با مشاغل نیمه وقت از مطالعات خود منحرف شوند. آلبرت انیشتن از سال ۱۸۹۶ تا ۱۹۰۰ میلادی در ETH زوریخ تحصیل کرد. پس از اعلام تئوری نسبیت در سال ۱۹۰۵ میلادی، او به عنوان پروفسور فیزیک نظزی در فاصله بین سال های ۱۹۱۲ تا ۱۹۱۴ میلادی این جا تدریس کرد.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Ruf Lanz، زوریخ، سوئیسمدیرات خلاقیت: مارکوس راف، دانیل لنزمدیریت هنری: ایزابل هاسرنویسندگان: آندریه هورنانگ، مارکوس راف، کریستین استودیطراحان گرافیک: فیلیپ شیرن، آرمین آرنولدمسئول اجرایی امور مشتریان: مارک گوچعکاس: جاناتان هیردستیار عکاس: اولیور شورتولید: All in Productionsتهیه کنندگان: چونداپ ترزی، آلیزا اوا برگر، یانگدون نسارروش ساخت، طراحی یا اجرا: نیکول ناپفهخدمات پس از تولید: آشمان کلوسهمترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد