بدون دسته بندی

Mastercard: پرتره با استفاده اثر انگشت

تبلیغات بازرگانی: با بازنگری های تایید هویت PSD2 و مجوز SCA، احراز هویت بیومتریک به یک موضوع داغ در جامعه اروپایی تبدیل می شود اما حتی اگر Mastercard کار توسعه ابزار های ضروری برای تطبیق با استاندارد های صنعت پرداخت جدید را انجام داده باشد، ID Check به یکی از مهم ترین مواردی تبدیل می شود که ضمن حمایت از چارچوب ارتباطی رو به رو شدن با مصرف کننده، در کنار آموزش، پیام نوآوری را نیز منتقل می کند که هنوز جای رشد و ترقی را دارد.چگونه می توانیم یک پیام روشن و تاثیرگذار درباره ابزار های جدید امنیتی بیومتریک را در حالی به مخاطب برسانیم که هنوز جزو اخبار داغ به حساب می آید؟ Mastercard، به عنوان یک شرکت مبتکر در حوزه فناوری، از راه خلق یک سری پرتره با استفاده از تکنیک منحصر به فرد، اثر انگشت، به سرعت آگاهی درباره بیمتریک را بالا برد. با تاکید بر روی مزایای پرداخت به وسیله تشخیص چهره و اثر انگشت از طریق یک فرم هنری دقیق منحصر به فرد، Mastercard جایگاه یک پیشرو فنی در صنعت پرداخت را پیدا می کند.با برقراری ارتباط میان دو عدد از پیچیده ترین روش های پرداخت –اثر انگشت و تشخیص چهره– Mastercard به مشتریانش امن ترین راه برای پرداخت را پیشنهاد می دهد. پروژه به وسیله برگزاری یک نمایشگاه منحصر به فرد از پرتره های ساخته شده با اثر انگشت، این موضوع را به تفصیل برای مردم بیان می کند که آن ها نباید به فناوری های جدید بی اعتنا باشند.تیم طراحان و مجریان این اقدام Mastercard از هنرمندی مشهور به نام «ژان پتروف» دعوت کرد تا فقط با استفاده از اثر انگشت پرتره هایی را بکشد و آن ها را در کنفرانس خبری «Authentication & Biometry» در معرض نمایش قرار دهد. تماشاگران به طور زنده شاهد آن بودند که هنرمند چگونه چنین پرتره ای را می کشد. با حراج عکس ها، به این ترتیب هر کس می توانست آثار هنری نمایش داده شده را به روش پرداخت با فناوری تشخیص چهره بخرد.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: McCann، پراگ، جمهوری چکرئیس خلاقیت اروپا: آدریان بوتانمدیر اجرایی خلاقیت جهانی: آدریان بوتانمدیر ارشد خلاقیت: رضوان کاپانسکورئیس اجرایی خلاقیت: روی کوهنافراد ارشد خلاق: هتو نگری، خوان پیرانورئیس خلاقیت گروه: کلارا پالمررپیس هنری: اوندرج کروپا، اوتاکار سیهاکنویسنده: آدام روسکارنقاش: ژان پتروفهنرمند: ژان پتروفمدیر ارشد امور مشتریان: روتا بوسیونیترئیس امور مشتریان: رادکا بوسووامدیر امور مشتریان: مونیکا سمرادووامدیر تعالی خلاقیت اروپا: کارمن بیستریانمدیر ارتباطات روابط عمومی: آلیس ریندلوواهنرمند انتشار دسکتاپ (Dtp): بنجامین مولدررتهیه کنندگان آژانس: کامیلا تهرانیان، آنتونین میلاتا (رنگادز)کارگردان فیلم: اوندرج اوربانک

مترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا