تبلیغات بازرگانی: بینندگان امکان انتخاب دکوراسیون صحنه، موسیقی و رنگ رژلب فیلم آژانس تبلیغاتی BETC لندن را دارند.برند آرایشی ریمل به طرفداران خود در اینستاگرام اجازه کنترل جدیدترین آگهی تبلیغاتی رژلب خود را می دهد.در قالب یک پروژه تعاملی، بینندگان می توانستند از میان گزینه های مختلف نشان داده شده، دکوراسیون صحنه، موسیقی و رنگ رژلب را در نسخه مخصوص به خود از آگهی تبلیغاتی ریمل انتخاب کنند. هدایت آن ها از طریق یک فرایند در استوری های اینستاگرام به وسیله سفیر آرایش جهانی ریمل، جیمز مولوی، انجام می شود. در زیر به نحوه کشف آن نگاهی می اندازیم.این نخستین کمپین بومی اینستاگرام برای برند متعلق به شرکت زیبایی «Coty» بود که توسط آژانس تبلیغاتی BETC دیزاین و راه اندازی شد.
دست اندرکارانمشتری: ریملآژانس تبلیغاتی: BETC لندنرئیس ارزش ویژه برند و ارتباطات: سارا پیریمدیر دیجیتال ارشد جهانی: کلو آمبرزمدیر ارشد خلاقیت: رزی باردلزافراد ارشد خلاق: رافا کامپوس، نادیا دوهرتیفرد خلاق: فلیکس هیسدیزاینر: جاستین ریچاستراتژیست: زو پارکینسونرئیس کسب و کار: کاترین برایانرئیس امور مشتریان: هولی ولزمسئول اجرایی امور مشتریان: تام پیجرئیس خلاقیت عملیات: هیزل کورستنزکارگردان: چلو والاستهیه کننده اجرایی: مارتا بوبیکتهیه کنمنده: راب جلیتدوین گر: الکساندرا وودتدوین گر: زو دسگراپسجلوه های ویژه: ویل یاروصدا: Factory Studiosمترجم: مرضیه فروتنwww.adage.com