تبلیغات بازرگانی: عشق به برند Pringles در حالی در کره جنوبی روند کاهشی را طی می کند که مردم به آن به عنوان یک برند متعلق به گذشته می نگرند. به این ترتیب جذب دوباره خانواده ها و جوانان کره ای و زنده کردن عشق قدیمی آن ها به Pringles کار سختی است. انجام این کار نیازمند تاثیرگذاری بر روی عشق به برند و همچنین فروش داخلی در سطح خرده فروشی است.برای ایجاد مشارکت و تشویق بیشتر مردم به افزایش مصرف اسنک و چیپس سیب زمینی در سرتاسر کشور، برند یک نرم افزار اینترنتی را خلق کرد که به واسطه آن از کره ای ها برای درخشش چهره خود بر روی نمادین ترین چیز درباره Pringles دعوت می نماید. در ادامه از آقای Pringles سیبیلو به عنوان نمادین ترین چیز درباره برند یاد می شود. پیشرفته ترین نرم افزار اینترنتی (که در نرم افزار ارسال پیام Kakao و موتور های جستجوگری مثل «Naver» کار می کند)، برای کارکرد ها و مقیاس های مختلف ساخته شد.آژانس تبلیغاتی: Toaster، سنگاپورشاخه: شیرینی و اسنکمشتری: Pringlesکشور: کره جنوبیدست اندرکارانرئیس دیزاین: مارکو روتولیرئیس هنر تعاملی: کزیا کونگرئیس اجرایی خلاقیت: وینود ساویوتهیه کننده: نانتارات کلونگبونجیتتصویرگر: سو یئون بائهرئیس فناوری خلاقیت: اولیور دولیتوسعه دهنده: کنسانا کسوما، داریوش بیکرمترجم: مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد