تبلیغات بازرگانی: بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در شهر جاکارتا، واقع در اندونزی برگزار می شود. Google Translate می خواهد به شیوه ای معنی دار و هدفمند بخشی از بزرگ ترین رویداد ورزشی آسیا باشد.به جای خلق یک آگهی تبلیغاتی، آژانس تبلیغاتی «Toaster» سنگاپور، Google Translate را به میزبان هوش مصنوعی رسمی بازی های آسیایی تبدیل کرد. با استفاده از صدای آن و قابلیت دوربین، در زبان های مختلف به Google Translate شخصیتی داده می شود تا به وسیله آن با همگان ارتباط برقرار کند. در این راستا یک ترانه ساخته شده که کاملا حاصل کار با برنامه Google Translate برای نشانه گذاری و برندینگ مراسم اختتامیه است.بدون صرف هرگونه هزینه ای بابت کار با رسانه ها، مردم در این مراسم بیش از همه درباره Google Translate حرف می زنند.شاخه: خدمات آنلاینمشتری: Google Translateآژانس تبلیغاتی: Toaster سنگاپورکشور: اندونزیدست اندرکارانرئیس اجرایی خلاقیت: وینود ساویوتهیه کننده: پترا فردیناننویسنده اصلی: ساتریا پارتالا پامونگکاسرئیس ارشد هنری: پرایودها بیمو آریوتجورئیس خلاقیت گروه: میوی ودلیاتهیه کننده اجرایی: دوی پینتوکوراتریدیزاینر موشن گرافیک: مجیب جامینرئیس فناوری خلاقیت: الیور دولیتوسعه دهنده: کنسانا کسومامترجم: مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد