تبلیغات بازرگانی: کویت در تابستان گرمای زیادی را از سر می گذراند و دمای آن به بیش از ۴۷ درجه سانتی گراد می رسد. برای ایجاد وقفه ای در این گرمای سوزان، برگرکینگ کویت طرح «Hotter is Cooler» را معرفی کرد. در این راستا یک الگوریتم با ردیابی دما، به مردم تخفیف می داد.برگرکینگ ضمانت کرد که با افزایش دما، قیمت های محصولات خنک محبوب آن کاهش می یابد. انجام این کار از طریق یک الگوریتم پویا امکان پذیر است که قیمت اقلام خنک آن بر اساس داده های اطلاعاتی دریافتی لحظه به لحظه از یک API (رابط کاربردی برنامه نویسی) آب و هوا تعیین می شود.در روزهایی با درجه حرارت بالای ۴۷ درجه سانتیگراد، مشتریان لحظه به لحظه شاهد کاهش قیمت های بستنی های گردویی، میلک شیک ها و نوشیدنی های خنک B-Chill محبوب خود هستند. یک جدول نشان می دهد که چنانچه درجه حرارت به رقم غیر قابل تحمل ۵۱ درجه سانتیگراد برسد، نوشیدنی ها و بستنی های لذتبخش به طور رایگان فروخته می شوند. مشتریان خود را با پیش بینی آب و هوای روزانه همه شعبه های برگر کینگ در کویت بین روز های ۲۴ جولای و ۳ آگوست ۲۰۱۹ تنظیم کردند و بیرون رستوران ها منتظر بودند.دست اندرکارانمدیر عامل Ogilvy، کویت: نبیل توما مماکرئیس دیجیتال Ogilvy: شریف ابراهیم مماکرئیس خلاقیت Ogilvy: ماریو دائو مماکرئیس برنامه ریزی Ogilvy: باسکار باتجا مماکرئیس امور مشتریان Ogilvy: ماریان بچارا مماکمدیر امور مشتریان Ogilvy: ایمان ابواسبا مماکرئیس ارشد امور مشتریان Ogilvy: نادر سمیر مماکرئیس هنری Ogilvy: محمد اسماعیل مماکرئیس روابط عمومی Ogilvy: آلبا خیخا مماکدستیار رئیس روابط عمومی Ogilvy: میمی الکساندر مماکمدیر مشتریان روابط عمومی Ogilvy: می علام مماکنویسنده Ogilvy: سجاد والیا مماک، سلام العاقل مماکطراح گرافیک Ogilvy: احمد یسری مماک، آنیل جوی مماکمسئول انیمیشن Ogilvy: ساجد کالیمورتی مماک، میجور خوزه مماکرئیس بازاریابی (KFG) برگر کینگ کویت: آنجلس آرامپاتیزمدیر بازاریابی (KFG) برگر کینگ کویت: زینب حسندستیار مدیر بازاریابی (KFG) برگر کینگ کویت: حنین سوکاریامسئول اجرایی امور مشتریان بخش رسانه نوآور: مایکل ایشاک سنیارمدیر رسانه ای رسانه های اجتماعی بخش نوآوری: رولا نادر سنیاررسانه تایمز: هاشم مورتادا، علی مورتادا، فواد شاتیلامدیر فیلمبرداری: علی جابرتهیه کننده: مسعود خاواجا
مترجم:مرضیه فروتنwww.thedrum.com