تبلیغات بازرگانی: آکادمی موسیقی «Bridge» در پی کمپین تبلیغاتی «The Racist Cover» از کمپین تبلیغاتی «The Racist Keyboard» برای استفاده از قدرت موسیقی به عنوان یک ابزار مقابله با نژادپرستی رونمایی کرده است.با ایده پردازی آژانس تبلیغاتی Dentsu Webchutney، این آگهی تبلیغاتی «سریع ترین پیانیست جهان»، امان باتلا، را نشان می دهد. او برای نواختن آهنگ معروف «My Heart Will Go On» از سلن دیون، پشت پیانویی فقط با کلیدهای سفید به چالش کشیده می شود.در نتیجه، این آهنگ با صدایی بسیار متفاوت نسبت به آهنگ مشهور سلن دیون، ثابت می کند که وجود هر دو کلیدهای سیاه و سفید برای خلق یک هارمونی مهم و اساسی هستند.
سودش ساماریا، مدیر ارشد خلاقیت و یکی از بنیانگذاران Dentsu Webchutney گفت: «این صفحه کلید نمادی از اعتراض به نژاد پرستی است. در ادامه می بینیم که جهان چگونه به نظر خواهد رسید اگر ما اجازه دهیم که نژادپرستی حاکم شود. ما باید دقیقا همین لحظه جلوی نژادپرستی را بگیریم. به وسیله این کمپین، ما به مردم پلت فرمی برای بلند کردن صدایشان بر علیه نژادپرستی را می دهیم.»مرضیه فروتنwww.thedrum.com