بدون دسته بندی

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران

تبلیغات بازرگانی: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران "ایران مد ۲۰۱۹" آذرماه ۹۸ با نظارت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزار شد.مجید افتخاری عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران درباره نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور شرکت‌ها و برندهای فعالی از حوزه پوشاک و ماشین آلات نساجی و تولیدی برگزار شد. نمایشگاه امسال پربارترین نمایشگاه چندین سال اخیر بوده است. این نمایشگاه در سه سالن و با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت و برند طراز اول فعال در حوزه پوشاک کشور برگزار شد.این نمایشگاه با استقبال خوبی از طرف شرکت‌ها مواجه شده و برندهای بزرگی مانند ال سی من، ماکسیم و… در این نمایشگاه حضور فعالی داشتند. نمایشگاه امسال برای گروه مخاطبانی که نیاز به تامین کالا در حوزه بازار پوشاک ایران دارند، مفید بود. در شرایط حال حاضر تامین کالا برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک ایران با چالش‌هایی روبرو است. چنین نمایشگاه‌هایی برای حل چالش‌ها تاثیرگذار هستند. همچنین این نمایشگاه جنبه تجاری داشته و محلی برای دیدار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان فعالحوزه پوشاک ایران بود.در مجموع این نمایشگاه و حضور برندهای بزرگ فعال‌ نشان داد که صنعت پوشاک کشور روند رو به رشدی را در پیش گرفته است. نتایج این نمایشگاه پس از پایان دوره برگزاری ارائه خواهد شد.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا