تبلیغات بازرگانی: نخستین کمپین تبلیغاتی کریسمس مشترک میان John Lewis و سوپرمارکت های Waitrose، داستان دلگرم کننده دوستی یک دختربچه با یک اژدهای جوان احساساتی را شرح می دهد. «ادگار احساساتی» نام یک آگهی تبلیغاتی دو و نیم دقیقه ای است و آهنگ پس زمینه نمادین آن «توان جنگیدن با آن احساس در من نیست» نام دارد. خواننده اصلی این آهنگ «رئو اسپسدواگن» بود که بار دیگر به وسیله «دن اسمیت» بازخوانی شد.این آگهی تبلیغاتی حول محور گرد هم آوردن افراد در کریسمس به واسط غذاهای خوشمزه و هدایایی ساخته شده است که درباره آن ها از قبل فکر می شود. چنین کارهایی عشق به عزیزانتان را نشان می دهد.ستاره آگهی تبلیغاتی یک دختربچه به نام آوا است که مشتاقانه کنار خانواده و دوستانش برای کریسمس آماده می شود. در ادامه با یک اژدهای مشتاق و علاقمند به نام ادگار آشنا می شویم که قادر به مهار هیجان و علاقه خود نسبت به برگزاری جشن ها نیست و کنترل غریزه خود برای نفس کشیدن و بیرون دادن شعله را کاری سخت می بیند.در مرحله بعدی، این دو نفر سعی می کنند تا در فعالیت های فصلی به هم بپیوندند که البته این کار ها عواقب غیر منتظره ای را در پی دارند. اسکیت روی یخ با حرکت هیجانی ادگار و ذوب شدن یخ، بی نتیجه رها می شود. یک آدم برفی زیبا در نهایت خراب و عملیات سالیانه تزئین درخت کریسمس با حضور ادگار به فاجعه ختم می گردد.ادگار نگران از این که جشن های کریسمس را بیش از این بر هم نزند، پا پس می کشد اما بهترین دوستش، آوا، دست به ابداع راهی ایده آل برای نشان دادن عشق و علاقه خود به ادگار می زند. دادن یک هدیه عالی به ادگار در قالب یک پودینگ کریسمس خوشمزه، تضمین می کند که او نقشی منحصر به فرد در جشن تماشایی روستا دارد و به این ترتیب ادگار به شیوه خاص خود به کریسمس نور و روشنایی می بخشد.
مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com