تبلیغات بازرگانی: یک سازمان مخصوص بی خانمان ها به نام «جامعه سیمون» با همکاری آژانس تبلیغاتی Ogilvy از طریق یک سری فیلم هایی که با صدا احساسات را بر می انگیزند (ASMR)، از اصواتی بهره می برد که توسط افراد بی خانمان تجربه می شوند. این افراد مجبور هستند که شب ها را بیرون از خانه سپری کنند و آن جا بخوابند.در طول هفته آگاهی از وضعیت بی خانمان ها، در فاصله بین روز های ۲۹ نوامبر تا ۶ دسامبر، فیلم هایی در سطح جهانی به اشتراک گذاشته شد و مخاطبان را وادار کرد تا از یک چشم انداز تازه به مساله بی خانمانی بنگرند.در حالی که فیلم های ASMR با صدای آرام بخش خود به خوابیدن بسیاری از افراد کمک می کنند، ساختار منحصر به فرد آن ها منجر به مواجهه با این واقعیت تلخ می شود که صدا های مفید برای ریلکسیشن می توانند افراد بی خانمان را در تاریکی شب بیدار نگه دارند.از آن جا که مردم در سرتاسر جهان خود را با ویدئو های آرامش بخش وفق می دهند، مجریان این برنامه امیدوارند که سری فیلم های ASMR بتوانند حس همدلی و همدردی را نسبت به افراد بی خانمان در قلب افراد به وجود آورند.با این تضاد تکان دهنده، Ogilvy امیدوارانه دل به این بسته است تا بتواند آگاهی درباره شرایط وخیم بی خانمان ها را میان مردم عادی افزایش دهد. در ادامه مردم تشویق می شوند تا سازمان جامعه سیمون را در راه مبارزه با مشکلات در ایرلند شمالی یاری رسانند. طی یک دوره ۱۸ ماهه، ۲۰۵ بی خانمان در این منطقه جان خود را از دست دادند.
مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com