تبلیغات بازرگانی: جشنواره وب و موبایل ایران در دوازدهمین دورهی خود با توجه به اهمیت بالای اجرای اصول تبلیغات دیجیتال، گروه جدیدی را با عنوان " بهترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال سال ۱۳۹۸ "معرفی نموده است. شایان شلیله بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران درباره این بخش گفت: در دوازدهیمن جشنواره وب و موبایل امسال بخشی تحت عنوان گروه ویژهی "بهترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال سال " ایجاد شده است. هدف ازاجرای این بخش فرهنگسازی و انتخاب بهترین کمپین دیجیتال سال ۹۸ است.در این بخش شرکتها و آژانسهای تبلیغاتی که در سال ۹۸ کمپینی دیجیتال را برگزار و یا همراستا با کمپین آفلاین، کمپین دیجیتال را اجرا کردهاند، میتوانند شرکت کنند. این بخش توسط هیات داورانی متشکل از بابک کاظمی، فرید شکریه، محسن رهگذر، فرزاد نجاریان، مرتضی علوی، حسام رنجبر، شراگیم مرادی، فرهاد بهشتی، زهرا دیاله قضاوت خواهد شد. داوران از جمله کسانی هستند که در حوزه تبلیغات دیجیتال فعال هستند. در این بخش از جشنواره با بررسی کامل مراحل کمپینهای تبلیغاتی مجموعههای شرکت کننده از زوایای مختلف ایده پردازی و اجرا مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.شلیله افزود: برای این بخش از جشنواره اپلیکیشن و لینکی نیز طراحی شده که افراد از این طریق میتوانند کمپین خود را جهت ورود به مسابقه ثبت کنند. شرکت کنندگان برای ثبت کمپین خود باید به یکسری از سئوالات مطرح شده پاسخ دهند. کمپینها وارد مرحله داوری شده و اگر داوران نسبت به کمپینها اطلاعات بیشتری را درخواست کردند، ثبت کنندگان به سئوالات پاسخ میدهند. داوران پس از بررسی بهترین کمپین را انتخاب خواهند کرد.بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران گفت: گروههای ویژهی جشنواره شامل داوری عمومی نمیشوند و داوران متخصص درباره این بخشها قضاوت میکنند. همچنین جشنواره وب و موبایل هر سال با تغییراتی اجرا و گروه ویژههای به آن اضافه میشوند. برای مثال: دوسال گذشته گروه ویژهی بهترین وبسایت فارسی نویس به جشنواره اضافه شد. سال گذشته نیز با کمک فعالان نشر بهترین کتاب حوزه استارتاپ و اکوسیستم انتخاب شد. بهترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال سال، سومین گروه ویژهی است که به جشنواره اضافه میشود. گروهها براساس درخواستها تغییر میکنند. اگر استقبال از بخش بهترین کمپین دیجیتال مناسب بود در سالهای آینده نیز ادامه خواهیم داد. البته سالهای گذشته برخی از شرکتهاو آژانسهای تبلیغاتی صفحه فرود (Landing Page ) کمپین دیجیتال خود را جهت ورود به جشنواره ثبت میکردند که با توجه به ماهیت جشنواره وارد مراحل بعدی نمیشدند. بنابراین درخواست انتخاب بهترین کمپین دیجیتال سال همواره از طرف شرکتها و آژانسهای تبلیغاتی به سمت ما ابلاغ میشد.در پایان باید بگویم: در جشنواره امسال در حوزه رباتیک و شهر هوشمند نیز گروههای ویژهای اضافه شدهاند. این بخش با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری اجرا و داوری خواهد شد. همچنین جشنواره وب و موبایل در شاخهی کسب وکارها بخشی تحت عنوان کسب وکارهای تبلیغات دیجیتال دارد که تمامی استارتاپهای ایرانی که در حوزه تبلیغات دیجیتال فعال هستند میتوانند به آن ورود کنند. در مرحله اول تمامی کسانی که اپلیکیشن ثبت شده دارند، به این کسب وکارها رای میدهند و پس از آن شورای داوری که شامل ۲۴ نفر از فعالان این حوزه هستند، از میان ده کاندید پنج گزینه را انتخاب میکنند. داوران معیارهای مشخصی را برای انتخاب پنج نفر اول دارند.لازم به ذکر است: ثبت نام گروههای ویژه تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت. این تاریخ امکان دارد، تمدید شود.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد