تبلیغات بازرگانی: مراسم رونمایی از پلتفرم جدید دیجیاستایل ۲۶ آذر ۹۸ با حضور طراحان و صاحبان برندهای ایرانی در گالری باروک برگزار شد. دیجیاستایل، بخش مد و پوشاک دیجیکالا است که سه سال پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. اکنون دیجیاستایل فضایی ایجاد کرده است تا در کنار طراحان و برندهای باکیفیت ایرانی، بهترین و به روزترین محصولات حوزه مد و پوشاک ایرانی را برای مشتریان خود عرضه کند. پلتفرم مارکتپلیس دیجیاستایل فعالیت خود را با تعداد محدودی از برندهای باکیفیت ایرانی آغاز کرده است و در آینده همکاری خود را با طراحان و برندهای باکیفیت ایرانی که صاحبان ایدههای نوآورانه هستند، گسترش خواهد داد. به این ترتیب دیجیاستایل مرجعی برای عرضه و معرفی کالاهای حوزه مد و پوشاک خواهد بود.۴۰۰ برند ایرانی و خارجی در کنار همسعید محمدی، همبنیانگذار و مدیرعامل گروه دیجیکالا در مراسم رونمایی از پلتفرم جدید دیجیاستایل در مورد دلیل راهاندازی این پلتفرم گفت: نزدیک سه سال است که دیجیاستایل به عنوان پلتفرم تخصصی در حوزه معرفی و عرضه محصولات مد و لباس فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون پلتفرم جدید دیجیاستایل با هدف جمعآوری تعداد بیشتری از محصولات و برندهای متنوع مد و پوشاک و معرفی برندهای ایرانی باکیفیت برای مشتریان با سلیقههای مختلف شکل گرفته است.در واقع ما کمی پس از شروع فعالیت دیجی استایل متوجه شدیم برخی از طراحان ایرانی با اینکه برندهای قوی ندارند اما توانایی تولید محصولات باکیفیت و مورد قبول مشتریان را دارند. چنین طراحانی توانستهاند متناسب با حیطه فعالیت خود، مخاطبان نسبی پیدا کنند. به همین منظور برای توسعه فعالیتهای پلتفرم جدید دیجیاستایل و آشنایی طراحان ایرانی با بازاری به وسعت ایران، دیجیاستایل از طراحان و صاحبان برندهای ایرانی دعوت کرد تا دور هم جمع شوند و از نزدیک با ظرفیتهای دیجیاستایل آشنا شوند. در این مراسم ظرفیتهای گروه دیجیکالا همچون امکانات لجستیک، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تولید محتوا برای محصولات و پلتفرمی با قابلیت دسترسی برای همه ایران معرفی شد.مدیرعامل دیجیکالا در این مراسم توضیح داد که دیجیاستایل از ابتدا قصد داشت برندهای باکیفیت ایرانی را در کنار برندهای مطرح جهان قرار دهد. دیجی استایل تلاش خواهد کرد برندهای ایرانی را با ارائه درست و استفاده مناسب از ظرفیتها و محتوای مناسب به مخاطبان معرفی کند. طراحان هم در کنار محصولاتشان به مخاطبان معرفی میشوند تا مشتریان قبل از خرید با داستان برند آشنا شوند. از همه مهمتر محصولات طراحان ایرانی در دیجیاستایل در معرض دید ۲۰ میلیون کاربر ایرانی قرار میگیرند. توان تولید، داستان برند، ظرفیت درست ارائه محصول برای فضای اینترنتی و… معیارهایی هستند که براساس آنها طراحان ایرانی حاضر در دیجیاستایل انتخاب میشوند.مسیری برای شکوفا شدن طراحان ایرانیعلی عموزاده، مدیر ارشد بخش مد و پوشاک گروه بازرگانی دیجیکالا درباره رویداد دیجیاستایل گفت: دیجیکالا توانسته در مدت زمان فعالیتش تجربه خوبی برای مشتریان فراهم کند. دیجیکالا از طریق پلتفرم دیجیاستایل حرکتی جدید در جهت عرضه و معرفی محصولات مد و پوشاک برداشته است. اکنون گروه دیجیکالا قصد دارد دیجیاستایل را به عنوان خانه طراحان ایرانی معرفی کند. دیجیکالا با این کار میخواهد مسیر را برای شکوفا شدن طراحان ایرانی فراهم کند. البته دیجیکالا پیش از این، برای ۳۰ هزار کسبوکار ایرانی شرایطی فراهم کرده که بتوانند محصولاتشان را معرفی کنند. دیجی استایل در این رویداد از طراحان دعوت کرد با تواناییهای دیجیکالا در این حوزه آشنا شوند. از این پس ۲۵۰ طراح از طریق دیجیاستایل میتوانند محصولاتشان را ثبت کنند و از زیرساختهای دیجیاستایل برای معرفی کار خود استفاده کنند.طراحان براساس چه فاکتوری انتخاب میشوندعموزاده در پاسخ به این سوال که “دیجی استایل براساس چه فاکتورهایی طراحان خود را انتخاب میکند؟” گفت: دیجیکالا محصولات و برندهای خود را در پلتفرم مارکتپلیس عرضه میکند. عملکردی که برندهای بزرگی مانند آمازون هم پیش از این اجرا کردهاند. ورود به بازارهای دیگر باعث پیشرفت تصاعدی برند خواهد شد. در حال حاضر دیجی کالا نزدیک یک میلیون و هفتصد هزار تنوع کالایی دارد. البته خرید از marketplace هنوز در کشور ما کمی ناآشنا است و زمان میبرد تا مشتریان ایرانی با این موضوع آشنا شوند. اکنون دیجیاستایل این همکاری را با تعدادی از برندها و طراحان ایرانی آغاز کرده است. برای این منظور دیجی استایل دو گروه مخاطب را هدف قرار داده است، گروهی که مشتریان دائمی دیجیکالا هستند و کسانی که از خریداران محصولات برندهای ایرانی هستند. دیجی استایل به گروه اول هنگام خرید پیشنهادات مختلفی ازجمله محصولات طراحان داخلی را پیشنهاد خواهد کرد تا این گروه سبد خرید محصولات ایرانی را وسیعتر کنند. گروه دوم کسانی هستند که خریداران محصولات برندهای ایرانی هستند و میتوانند در دیجیاستایل لایف استایل جدیدتری را مشاهده میکنند. هدف ما رقابت با برندهای ایرانی نیست و قصد داریم مکانی را برای همه طراحان و برندهای ایرانی فراهم کنیم. دیجیاستایل تبدیل به مکانی خواهد شد که مشتریان به راحتی به آن مراجعه کننند و دسترسی کاملی به برندهای باکیفیت داشته باشند.این مراسم توسط DMN-A Brand Experience Agency ایده پردازی و اجرا شد. در طراحی این مراسم از المانهای متناسب با حال و هوای فضای دیجی استایل استفاده شده بود.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد