تبلیغات بازرگانی: طبق یافته های منتشر شده در قالب یک کمپین جدید از سوی بنیاد ارتقاء سلامت تایلند با مشارکت آژانس تبلیغاتی CJ WORX بانکوک، میزان مصرف نمک میان مردم تایلند دو برابر استاندارد جهانی است. به همین دلیل ابتلای ۲۲ میلیون نفر به بیماری های وخیم و مهم در پی مصرف نمک زیاد، ۳ میلیون و ۲۰۸ هزار دلار هزینه درمان برای دولت این کشور به دنبال داشته است.آژانس تبلیغاتی CJ WORX یک راه تازه برای تشخیص مقدار مناسب نمک برای آشپزی در هر وعده غذا را عرضه کرد. این آژانس در قالب کمپین «نمک کمتر» (LESSSALT) دست به طراحی قاشقی زد که مقدار مناسب نمک برای هر وعده غذا را تعیین می کند. بر اساس محاسبات سازمان بهداشت جهانی، مقدار فوق معادل یک سوم قاشق چایخوری به ازای هر وعده غذایی است.
مرضیه فروتنwww.brandinginasia.com