تبلیغات بازرگانی: چرم درسا نگاه متفاوتی به کرونا دارد. این برند، چهرهی دهشتناکی از کرونا را برای مخاطبانش ترسیم نکرده و پیامهای بهداشتی را با لحنی متفاوت و آرام به مخاطبانش منتقل میکند. این برند کاراکتری از ویروس کرونا طراحی و در تمامی تبلیغات این روزها از آن استفاده میکند. درسا با زبانی ساده و صمیمانه با مخاطبانش صحبت میکند. درسا در تلاش است، استرس این روزهای مخاطبانش را کاهش و چهرهی مرگباری از را کرونا نشان ندهد. مخاطبان باید کرونا و عواقب آن را بپذیرند تا توان مبارزه با آن را بیابند.در واقع درسا برخلاف بسیاری از برندها برای روزهای کرونایی محتواسازی کرده و با ارسال پیامهای مرتبط با مخاطبانش ارتباط برقرار میکند. در محتواهای منتشر شده توسط درسا، کاراکتر ویروس کرونا پیامهای بهداشتی را برای مخاطبان نقل میکند. پیامهای منتشر شده نکته بیشتری نسبت به پیامهای ارسالی از طرف مابقی برندها ندارند اما درسا در تلاش است با تصویری جدیدتر پیامها را به مخاطبان منتقل کند تا اثربخشی آنها را افزایش یابد. اثربخشی پیامها این روزها از اهمیت فوق العادهای برخوردار است و ارسال کنندگان باید مراقب تکراری شدن پیامها باشند. پیامها هر چقدر ساده و روان باشند کمتر مخاطبان را مضطرب و نگران میکنند.درسا از کاراکتر ویروس کرونا برای ارسال پیامهای تبریک مناسبتی این روزها نیز استفاده کرده است. این برند تبریک روز پدر و اعلام تخفیفات این روز را نیز از طریق کاراکتر اعلام کرد، کاری متفاوت که مطمئنا از استرس این روزها میکاهد.برند درسا؛ یکی از پیشگامان شکلگیری شورای عالی برندهای صنعت پوشاک ایران است. شورایی که این روزها با اجرای کمپین #باهم_میگذریم در تلاش است، امید را در صنعت پوشاک و جامعه ایران ترویج کند. در همین راستا درسا در کنار تصویرسازی و استفاده از کاراکتر ویروس کرونا از شعار کمپین با_هم_میگذریم و هشتگ شورای عالی برندها استفاده میکند. برند چرم درسا از کاراکتر و هشتگ مورد نظر فعلا در شبکههای اجتماعی بخصوص اینستاگرام استفاده میکند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد