تبلیغات بازرگانی: با توجه به شیوع کووید-۱۹ و به وجود آمدن احساس نیاز به تضمین امنیت و ثبات مالی در دل افراد، اهمیت بیمه خدمات درمانی نزد مردم بیش از گذشته افزایش یافت. بیمه به آن ها این اطمینان را می دهد که در صورت ابتلا به ویروس کرونا، همچنان افراد سرمایه ای برای خرج کردن یا جبران خسارت هایشان در اختیار دارند که برایشان ایده آل خواهد بود. اما برند آبمیوه «تیپکو» (TIPCO) همه دیدگاه های قدیمی نسبت به فواید مصرف آبمیوه را تغییر داد و نخستین برند در عرصه آبمیوه است که با هزینه ای بسیار کمتر در مقایسه با بیمه های خدمات درمانی، سلامتی افراد را تضمین می کند.بریف:هدف از انجام این کار آن است که مصرف کنندگان را متقاعد سازیم تا به فواید این محصول ایمان بیاورند. آبمیوه تیپکو، حاوی مقادیر زیادی ویتامین سی، می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان و همچنین بالا رفتن میزان فروش در دوران کرونا کمک کند.چالش:مصرف کنندگان علاقه چندان زیادی نسبت به آبمیوه از خود نشان نمی دهند زیرا گزینه های دیگری نیز هستند که مزایای مشابهی دارند. پیام های ارتباطی کلیشه ای که بر روی مزایای استفاده از آبمیوه تاکید می کنند، پیش از این به هنجارها و قوانین پیام ارتباطی این نوع محصولات تبدیل شده اند. در نتیجه، ماموریت ما وجه تمایز قائل شدن برای این محصولات میان بقیه موارد مشابه و تاکید بر روی پیام کلیدی بود تا هر زمان که مشتری به موضوع مراقبت های بهداشتی در طول دوران کرونا و پیشگیری از ابتلا به این ویروس فکر می کند، اول از همه آبمیوه به ذهنش برسد.راه حل:با راه یافتن عادت های جدید به روال عادی زندگی مردم، تایلندی ها بیش از پیش به سلامتی خود توجه می کنند که منجر به برنامه ریزی گسترده تر برای خرید بیمه درمانی خواهد شد. در ادامه ما با همکاری آژانس تبلیغاتی «Brilliant & Million» از تیپکو تصویری در ذهن مردم این کشور ساختیم تا به یک گزینه در ذهن مصرف کنندگان تبدیل شود.این اولین بار است که میوه هایی از سراسر تایلند دور هم جمع می شوند تا به عنوان «فرم جدیدی از بیمه» از سلامت مردم این کشور محافظت کنند. تاثیر استفاده از آن ها از زمان نوشیدن اولین جرعه شروع می شود! این یک نوع سرمایه گذاری است که از لحاظ مالی به بهترین شکل ممکن ارزش پول را افزایش می دهد و سود سهام نیز در قالب سلامتی در بلند مدت پرداخت می شود زیرا هزینه این نوع بیمه به طور روزانه تقریبا نیم دلار خواهد بود. در حالی تولید این آبمیوه در تمیز ترین فرآیند ممکن تضمین می شود که ما می خواهیم همه به ارزش آبمیوه تیپکو باور داشته باشند. در گذشته نیز همیشه این قوانین در خصوص تولید این آبمیوه رعایت شده اند.انقلاب در دنیای ارتباطات تیپکو، ایجاد آگاهی و قصد خرید در دل مردم در فضا های اجتماعی را در پی داشت. این در حالی است که آن ها کم کم به ارزش و اهمیت آبمیوه های برند ایمان می آورند.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد