تبلیغات بازرگانی: برای اولین بار از سال ۱۹۶۸ تاکنون، Pringles مشغول تغییر لوگوی معروف دست نخورده خود برای استفاده در ماه نوامبر است. این اقدام در راستای تقدیر از همکاری خیرخواهانه یک ساله جدید این برند با بنیاد «Movember» انجام می شود.بنیاد Movember هر سال در قالب برگزاری یک رویداد از مردان می خواهد تا در ماه نوامبر سبیل بگذارند. حرکت فوق با هدف افزایش آگهی از مسائل بهداشتی مردان مانند سرطان پروستات، سرطان بیضه و خودکشی در میان مردان رخ می دهد.مستر پی، چهره برجسته برند Pringles، با تراشیدن سبیل خود در این چالش یک ماهه شرکت خواهد کرد. از این تغییرات، در تاریخ جمعه ۳۰ اکتبر، در کانال های اینستاگرام، فیسبوک و توییتر Pringles انگلستان، به وسیله یک سری دارایی های ثابت و انیمیشنی و محتوای استوری رونمایی شد. بار مسئولیت انجام این تغییرات بر روی دوش آژانس جهانی خلاقیت «We Are Social» بود که توسط مردم عادی هدایت می شود.
برای آن که بر رنگ و لعاب تعریف و تقدیر از این مشارکت جدید بیفزاید، Pringles حداقل ۹۹ هزار دلار به سازمان خیریه Movember کمک خواهد کرد. این برند متعهد می شود که بودجه برخی اقدامات مبتکرانه خود در زمینه سلامت روان، از جمله ابزار «مکالمات Movember» جدیدش را فراهم آورد.با اتخاذ صفات و شخصیت انسانی Pringles، یعنی «بی سر و صدا به اینجا بیایید، به اشتراک بگذارید، چت کنید» (Pop, Share, Chat)، کمپین فوق به منظور تاکید بر روی مکالمات مهم پیرامون سلامت روان مردان و تشویق طرفداران برند به مشارکت در طرح «مرحله نهایی مسابقات Movember بزرگ»، مثل مستر پی، برگزار می گردد.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.thedrum.com