تبلیغات بازرگانی: “خانه مدیا” و “سانی نس” همکاری میانشان را جهت اجرای پروژههای تبلیغاتی جدید در شهرستانها توسعه دادند.محمدرضا رحمانیان از خانه مدیا (media sources) درباره همکاری با سانی نس گفت: سابقه همکاری خانه مدیا و سانی نس به سال ۹۸ باز میگردد. همکاری که نتایج مثبت آن باعث شد، سانی نس بار دیگر از مشاورهی خانه مدیا در اجرای کمپین خود استفاده کند. خانه مدیا به عنوان مشاور خرید و برنامهریز رسانه دستاوردهای درخشانی را در اجرای پروژههای خارج از تهران از خود به جای گذاشته است. چنین دستاوردهای باعث شده که بسیاری از برندها برای خرید رسانه در شهرستانها از مشاوره خانه مدیا استفاده کنند. پروژه سانی نس نیز در شهر اهواز اجرا شده و خانه مدیا در زمینه خرید رسانه و مشاوره اجرا و گزارش دهی برند را همراهی کرده است.یکی بزرگترین چالشهای برندها در حوزه رسانه، خرید مستقیم از پیمانکارهاست که خانه مدیا در تلاش است، این چالش را برطرف کند. نکته مهم این است که حضور خانه مدیا در حوزه مشاوره خرید رسانه از پیمانکارها باعث افزایش قیمتها نشده و برندها بدون نگرانی و با کیفیت بهتر میتوانند به رسانههای موردنظرشان دسترسی پیدا کنند. نظارت براجرای تبلیغات محیطی در شهرهای خارج از تهران دغدغه دیگریست که خانه مدیا آن را برای برندها برطرف کرده و مرتبا از نحوه اجرا به برندها گزارش ارائه میکند.در نظر داشته باشید؛ پروژه سانی نس در دوران کرونا اجرایی شده و ما در این دوران با همان کیفیت قبل خدمات را به برند ارائه کردیم.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد