تبلیغات بازرگانی: باشگاه مشتریان دایاتک، یکی از غرفههای فعال در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰ بود.مهدی افخمی مدیرعامل باشگاه مشتریان دایاتک گفت: فرهنگ بهره برداری از برنامههای وفاداری بیش از ۱۰ سال است که در ایران نهادینه شده و شرکتهای مختلفی از آن استفاده میکنند. دایاتک از یکسال و نیم گذشته با حضور متخصصانی که نزدیک به ۱۰ سال سابقه پژوهش و فعالیت در زمینه برنامههای وفاداری دارند، راه اندازی شده است. همین موضوع دایاتک را از مابقی رقبا متمایز میکند. همچنین ما در تلاش هستیم، در مرحله اول برنامههای وفاداری را به شرکتهایی ارائه کنیم که از مشتریان همیشگی و وفادار دایاتک هستند. در این حالت است که برنامهها در جهت وفادارسازی مشتریان شرکتها کارایی بیشتری خواهند داشت. دایاتک نرم افزار فروش نیست. دایاتک زیرمجموعه هولدینگ دایا است که شرکتهایی از حوزههای مختلف بازار (شاتل، دایامد، نماآو و…) در آن فعال هستند. ما اگر بخواهیم، ویژگی و مزیت جدیدی به نرم افزارها اضافه کنیم، ابتدا در تمامی شرکتهای زیرمجموعه دایا امتحان و پس از نتیجه گیری به بازار معرفی میکنیم. درنتیجه ما علاوه بر نرم افزار، شرکتهای مختلفی در بازار داریم که بررسی دقیق ویژگیهای جدید نرم افزارهای را برای ما امکان پذیر میکنند.مراکز خرید و مجتمعهای تجاری بهترین فضاهایی هستند که مشتریان میتوانند با آنها تعامل برقرار کنند. برهمین اساس حضور دایاتک در چنین نمایشگاهی که این بخش از فعالان در آن هستند، ضرروی است. در این نمایشگاه تعاملات خوبی شکل گرفت و ارتباطات جدیدی با همکاران و فعالان حوزه خرده فروشی کشور ایجاد شد. تبادل تجربیات نیز در این نمایشگاه ارزشمند بود.دایاتک در حال حاضر با دو نسل نرم افزاری مراکز خرید و تک کسب وکارها در بازار فعال است. به زودی نسل نرم افزارهای کسب وکارهای بزرگ نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد. با اضافه شدن این نسل، دایاتک در سال ۱۴۰۰ تبدیل به رتبه یک صنعت برنامههای وفاداری در ایران خواهد شد. تمام کسب وکارهایی که در یکسال گذشته از ما خرید کردهاند، بطور رایگان میتوانند، نسل سوم مجموعه ما را امتحان کنند. تجربه و استراتژی در پیش گرفته شده توسط دایاتک به صنعت خرده فروشی کشور کمک بسزایی خواهد کرد و آنها را در سهم گیری از بازار و جذب مخاطبان بیشتر کمک خواهد کرد.
tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی