بدون دسته بندی

خلاقیت ایرانی: خواهرانی از جنس بستنی

تبلیغات بازرگانی: این یک بستنی خانگی است که توسط سه خواهر ساخته و در بسته ­بندی آن هویت محصول و تولید کننده به سبک مینیمال نشان داده می­شود. این طراحی سعی در اجرای خصوصیات زنانه ­ای دارد که در هویت سازنده نهفته است. صاحبان برند خواستند که برندشان زنانه باشد و از این واقعیت سخن بگوید که این بستنی خوشمزه­ ای که می خورید به دست چند زن ساخته شده است. به همین دلیل، در طراحی این بسته­ بندی از کاراکتر زن کمک گرفته شده است. برای تولید کننده بسیار مهم بود که مفهوم خواهرانگی در کنار کیفیت بالای محصول در طراحی بسته­ بندی آننآ به تصویر کشیده شود.طراحان بسته بندی پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدند که استفاده از کاراکتر­های خانم­های جوان در کنار رنگ­های ساده و ناب می تواند انتخاب جالبی باشد. یک شکل و فرم جدید با ظاهر نو و تازه خود مشتری و خریدار بستنی را به سوی خود جلب می­کند. این طراحی مینیمالیستی بر روی قلب و روح انسان تاثیر می­گذارد که آن را از محصولات مشابه متمایز می­سازد. رنگ های به کار رفته در طراحی بسته­بندی طراوت، تازگی و خنکی را بیان می­کنند. این بسته­بندی بستنی با طراحی ناب و خلوص محور خود از نگاه مردم با دیگران فرق دارد و از مخاطب می­خواهد تا بر روی مواد ضروری تمرکز کند.چه چیز آن را منحصر به فرد می­سازد؟اعتماد مشتری باید جلب شود. هنگامی که یک بار طعم بستنی را چشید و بعدا خواست دوباره ان را بخرد، باید بتواند از روی طراحی بسته­ بندی با کیفیت و منحصر به فرد بستنی، آن را به خاطر بیاورد. به این ترتیب شما به سرعت از میان جمعیت آن را تشخیص می­دهید. مسئولیت طراحی بسته ­بندی بر عهده «آزاده قلی زاده» بوده است.tablighatbazargani.ir- مرضیه فروتنwww.packagingoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا