تبلیغات بازرگانی: شیوع ویروس کرونا باعث لغو بسیاری از دورهمیها و رویدادهای تخصصی در حوزه مارکتینگ و تبلیغات کشور شد. رویدادهایی که با هدف تبادل اطلاعات میان فعالان حوزه مارکتینگ و تبلیغات کشور برگزار میشود. در این میان برگزارکنندگان رویداد "دیام تاک" قصد دارند، این رویداد را امسال آنلاین برگزار کنند.هادی مرادی برگزارکننده رویداد دیام تاک ۹۹ گفت: هفتمین رویداد دی ام تاک با هدف شبکه سازی میان دیجیتال مارکترها و انتقال تجربه میان افراد موفق حوزه دیجیتال کشور در تاریخ ۱۶ و ۱۷ بهمنماه برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه رویداد امسال آنلاین برگزار خواهد شد، شبکهسازی با چالشهایی روبرو شده که ما سعی میکنیم از طریق پلتفرمهای آنلاین این موضوع را انجام دهیم. ارائه کنندگان در رویداد دی ام تاک امسال از جمله افراد تاثیرگذار در حوزه دیجیتال هستند که مطمئنا انتقال تجربهشان برای علاقه مندان این حوزه جالب توجه خواهد بود. تفاوت اصلی رویداد امسال با سال گذشته علاوه بر برگزاری آنلاین، حضور مدیران ارشد بازاریابی برندهای مختلفی مانند: اسنپ فود، اسنپ، آچاره، دیجی کالا، باسلام، تیمچه، بیمیتو، فلاتیو، اُکالا و.. است.امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری بسیاری از رویدادهای مهم حوزه دیجیتال مارکتینگ امکان پذیر نبود که همین موضوع باعث شد، فعالان حوزه دیجیتال کشور از شنیدن صحبتهای متخصصان این حوزه محروم شوند. برهمین اساس گروه ما در تلاش است که با برگزاری رویداد آنلاین تبادل اطلاعات را در دو نیم روز برای علاقه مندان حوزه دیجیتال رقم زند. مخاطبان اصلی این رویداد کارشناسان بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، مدیران کسب وکارها و.. هستند. همچنین در این رویداد مهمترین چالشهای صنعت دیجیتال کشور مورد موشکافی قرار خواهد گرفت. علاقه مندان برای حضور در این رویداد باید سایت ایوند ثبت نام کنند.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد