تبلیغات بازرگانی: کوکاکولا در قالب کمپین جدید خود موسوم به «نامه را باز کن تا حالت بهتر شود»، به طور موقت لوگوی نمادینش را از روی یک سری قوطی های خاص نوشابه برداشته است.به گفته مقامات برند، این غول نوشابه سازی به عنوان بخشی از یک اقدام تحمیلی برای «الهام بخشیدن به مردم برای پذیرش تغییر و تعهد به انجام کارها به شکلی دیگر در سال ۲۰۲۱»، به تعداد محدود یک سری پیامهای انگیزشی را جایگزین لوگوی خود بر روی قوطی های نوشابه اصلی و رژیمی و بدون قند کرده است.به جای لوگو، عباراتی مانند «من هیچ وقت به دوستانم کم محلی نمیکنم» و «دیگر بهانه نمیآوریم، ایده ما تحقق پیدا میکند»، بر روی قوطی ها نقش بسته میشود.تعهدات فوق از زبان چهره های معروفی نظیر مارکوس راشفورد (فوتبالیست انگلیسی)، الکس اسکات (فوتبالیست انگلیسی)، لورا ویتمور (مجری تلویزیون)، ای جی و کورتیس پریچارد (هر دو رقصنده) به موفقیت کمپین کمک کردند.به گفته برایونی لستر، مدیر بازاریابی کوکاکولا انگلیس، این اقدام از قدرت بسته بندی جدید برند برای به اشتراک گذاری تصمیم های مثبت و امیدبخش با دیگران بهره می برد. امید میرود که طرفداران کوکاکولا از به اشتراک گذاشتن این قوطی ها و پیامهای دلگرم کننده چاپ شده بر روی آنها با دوستان و اعضای خانواده خود لذت ببرند.خریداران میتوانند هم با حضور داخل فروشگاه و هم از طریق مراجعه به فروشگاههای آنلاین مخصوص برند این قوطی های ویژه را خریداری کنند.این حرکت تنها چند هفته پس از آن شروع شد که کوکاکولا دست به بازبینی گسترده رسانه های خود، برنامه ریزی خلاقانه و روشهای خرید زد. در نتیجه همه رسانه ها، وضعیت استخدام آژانس تبلیغاتی و روابط تجاری آن در سرتاسر جهان مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتن
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد