تبلیغات بازرگانی: برج میلاد و برج آزادی دو بنای نمادین شهر تهران، به دعوت از مؤسسه خیریه محک به مناسبت روز جهانی سرطان و روز جهانی سرطان کودک با نورپردازی نارنجی خود به کمپین محک با هدف آگاهیرسانی سرطان پیوستند.این دو برج به دعوت محک با نورپردازی نارنجی که رنگ منتخب انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) برای موضوع آگاهرسانی درخصوص سرطان است، با شعار I am and I will همراه شدند و حمایت خود از کودکان مبتلا به سرطان را اعلام کردند.لازم به ذکر است، محک به عنوان یکی از اعضای رسمی UICC از سال ۲۰۱۶، هر سال با اجرای این کمپین جهانی تلاش میکند با همراهی جامعه مدنی ایران زمینه آگاهیرسانی درباره سرطان که باعث تشخیص زودهنگام این بیماری میشود را فراهم سازد. در واقع تشخیص زودهنگام باعث درمان کمدردتر، کمهزینهتر و مؤثرتر برای کودکان مبتلا به سرطان میشود. بر همین اساس از همه اعضای خانواده بزرگ خود دعوت میکند تا به این کمپین بپیوندند تا همانند سال گذشته که رتبه نخست در این کمپین در بین ۱۷۰ کشور در جهان به محک اختصاص یافت، صدای حامیان کودکان مبتلا به سرطان ایرانی جهانی شود.پیوستن هر چه بیشتر نیکوکاران، هنرمندان، ورزشکاران، بنگاههای اقتصادی، داوطلبان، کادر درمان، سازمانهای مردمنهاد، اصحاب رسانه و تمامی گروههای جامعه به این کمپین در شرایطی که بیش از ۲۰ هزار کودک تحت حمایت محک در مرحله درمان قرار دارند و روزانه میانگین ۶ کودک به جمع آنها افزوده میشود، اهمیت بسیاری دارد چرا که باعث میشود تمامی اقشار جامعه نسبت به سرطان کودک آگاهتر شده و در کنار آنکه محک را در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان یاری میدهند، توجهشان به علائم سرطان در کودکان نیز بالاتر رفته و این موضوع میتواند با کمک به افزایش تشخیص زودهنگام، نرخ بهبود سرطان در کودکان را افزایش دهد.-tablighatbazargani.irمریم غضنفری
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد