تبلیغات بازرگانی: دیجی پی در نشست خبری با حضور حامد محمدی مدیرعامل دیجی کالا و هومن امینی دیجی پی از نخستین گزارش رسمی و عمومی خود رونمایی کرد. دیجیپی از سال ۱۳۹۷ به عنوان بازوی فناوری مالی (Fintech) فعالیت خود را در گروه دیجیکالا ، بزرگترین کسب و کار تجارت الکترونیک کشور آغاز کرده است و در سه حوزه، سوپر اپلیکیشن خدمات، خدمات پرداخت و خدمات پرداخت و کیف پول اعتباری به گروههای مختلف کاربران خدمات ارایه میدهد. لازم به ذکر است، اطلاعات ارائه شده در این گزارش یکم دی ماه ۹۸ تا ۳۰ آذر و مبنای رشد خدمات در قیاس با مدت مشابه گذشته است.طبق گزارش ارائه شده بالای ۱,۰۰۰,۰۰۰ نصب فعال سوپراپلیکیشن،۱۵خدمات سوپراپلیکیشن و ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ + کل تراکنشهای کیف پول و درگاه پرداخت هوشمند در یکسال دیجی پی بودهاست. همچنین ۳,۳۰۰ میلیارد ریال میزان کل اعتبار تخصیص یافته به کاربران، ۴۲۲,۰۰۰ +ثبتنام برای دریافت اعتبار خرید اقساطی در یکسال بوده است. ۲۸,۴۹۶,۵۹۹,۲۷۰ مبلغ کل کشبک پرداخت شده به کاربران سوپراپلیکیشن به دیجی پی اختصاص یافته است. علاوه بر این تعداد کشبکهای پرداخت شده در کیف پول کاربران دیجیپی تاکنون۵/۸میلیون بوده که برابر با مجموع جمعیت شهرهای مشهد ، اصفهان ، شیراز و اهواز بوده است. در ادامه این گزارش آمده پشتیبانی کاربران و عملیات احراز هویت مجموع تماسهای ورودی کاربران ۶۷۰,۰۰۰ +، مجموع تماسهای پاسخ داده شده: ۶۳۰,۰۰۰ و نرخ پاسخگویی به تماسهای کاربران:۹۴ درصد بوده است.تعداد کاربرانی که رتبه اعتباری آنها ، بصورت آنلاین بررسی شده ۲۱۰,۰۰۰،تعداد کاربرانی که مدارک آنها بررسی و احراز هویت (KYC) شده ۱۴۰,۰۰۰،تعداد کالاهایی که کاربران اعتباری خریده اند۲۷۰,۰۰۰ در یکسال گذشته بوده است.هومن امینی، مدیرعامل دیجی پی در این نشست گفت: دیجی پی برای تبلیغات از رسانههایی مانند تلویزیون استفاده نکرده و سعی دارد بیشتر از رسانههای دیجیتال و تجربه کابران جهت تبلیغات استفاده کند. در سال آینده برنامههای تبلیغاتی جدیدی را اجرا خواهیم کرد.در ادامه فایل کامل گزارش دیجی پی را ملاحظه کنید.tablighatbazargani.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد