تبلیغات بازرگانی: لیبل لباس زنانه رالف لارن موسوم به «لارن رالف لارن»، با راه اندازی سرویس اشتراک اجاره لباس «لارن لوک»، در تلاش است تا از روند در حال تغییر نیازهای مصرف کننده سود ببرد.هزینه اشتراک از ۱۲۵ دلار در ماه شروع میشود و به اعضا اجازه خواهد داد تا لباسهای مختلف تازه ترین مجموع لباسهای برند را اجاره کنند. پس از پوشیدن لباسها، اعضا میتوانند لباسهای جدید را جایگزینشان کنند یا آنها را به قیمتی مختص اعضای انحصاری «لارن لوک» بخرند.این مجموعه لباس ۶۰۰ تکه ای، انواع مختلف پیراهن، شلوار، کت، تاپ و سایر موارد را برای موقعیتهای گوناگون ارائه میدهد. مدل اجاره ای جدید برند روشی نوآورانه برای کسب تجربه، برقراری تعامل و در نهایت خرید محصولات برند را عرضه میکند.دیوید لارن، مدیر ارشد نوآوری و برندینگ شرکت، گفت: «لارن لوک به ما امکان میدهد تا با تمرکز فزاینده بر روی اقتصاد مشارکتی و تغییر و تحول در نگاهمان به مصرف مد، به تحقیق و جستجو در مورد استفاده از یک مدل کاملا جدید بپردازیم.»با توجه به اطلاعات دریافتی از نیویورک پست، مشتریان میتوانند در سایت بگردند و ۱۰ مورد از لباسهای محبوب خود را در کمد لباس مجازی وبسایت قرار دهند. در شرایط ویژه حتی امکان انتخاب بیش از ۱۰ مورد لباس نیز وجود دارد. سپس برند چهار تکه از لباسهای موجود در کمد لباس مجازی را برایشان میفرستد. به محض بازگرداندن کالاها توسط مشتری، محموله جدیدی به دست او میرسد.بازیافت لباس شرایط مناسب را برای کاهش ضایعات و افزایش میزان استفاده از لباسهای رالف لارن فراهم میکند. این لباسها همچنین بخشی از یک برنامه ویژه «پس از استفاده» به شمار میروند. به محض رسیدن لباسها به سقف اجاره، آنها به موسسه «Delivering Good» اهدا میشوند. این سازمان غیر انتفاعی از افراد آسیب دیده از فقر و فاجعه حمایت میکند.در حال حاضر امکان اشتراک «لارن لوک» از طریق یک پلتفرم اختصاصی، به طور اختصاصی در آمریکای شمالی، وجود دارد.
tablighatbazargani.ir-مرضیه فروتنwww.designtaxi.com