تبلیغات بازرگانی: «شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) » با همراهی «مرکز نوآوری آو» پس از ماهها تحقیق و بررسی ابزار تحقیقاتی(Household Panel) یا «پنل خانوار» را برای اولین بار در ایران طراحی و راهاندازی کرده است. emrc در اردیبهشت ماه با ارائه نتایج و گزارشهای اولیه بهره برداری از ابزار مورد نظر را آغاز کرده است.ایده اولیه این ابزار براساس پاسخگویی به نیاز مشتریان برای دسترسی به دادهها و اطلاعات مدونی که بتوانند با تکیه بر آن، روند تغییرات رفتار و رویکرد خانوارها/ مصرف کنندگان را در بازههای زمانی کوتاه و بلند مدت تحلیل کنند، شکل گرفت. این ابزار در اختیار تولیدکنندگان و شرکتها قرار میگیرد تا در کنار مطالعات مقطعی، تصویری جامع از رفتار فعلی گروه هدف و همچنین درک به هنگام تغییرات رفتاری آنها در طول زمان را بدست بیاورند.به این منظور و برای دستیابی به این اطلاعات، Household Panel ، اپلیکیشنی با عنوان کابینت را در اختیار خانوارها قرار میدهد. خانوار به کمک این اپلیکیشن قادر است با روشی آسان خریدهای سوپرمارکتی خود را بعد از هر بار خرید ثبت کند. به این منظور، پنلی با عنوان "خانوادهی امروزی ها" برای عضویت کاربران طراحی شده است. خانوارهایی که تمایل به عضویت در این پنل را دارند، با توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی انتخاب، ثبت نام شده و امکان استفاده از اپلیکشن را پیدا میکنند.اطلاعاتی خروجی ابزار Household Panel برای کسب وکارهای فعال در حوزه FMCGو تولیدکنندگان دارو کاربردی خواهد بود. Household Panel در حال حاضر توسط چندین شرکت بزرگ فعال در بازار داخلی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد