تبلیغات بازرگانی: آگهی تبلیغاتی جدید اپل امکان انجام یک سری فعالیتهای ورزشی را به کمک آخرین قابلیتهای اپل واچ نشان میدهد. برای انجام این کار فقط کافیست با نوک انگشتان خود به آن ضربه بزنید. با وجود همه اینها، کمی آرامش موضوعیست که نمیتوان از اهمیت زیاد آن در زندگی مدرن امروزی چشم پوشید.ما به علاقه به اجرای کمپینهای تبلیغاتی ورزشی با حضور صداپیشههای جدی در پشت صحنه و شنیدن و دیدن روایتهای جذاب از پیروزی در برابر احتمالات عادت کرده ایم.با این حال، اخیرا، تا حدودی به این فرمول قدیمی واکنش شدیدی نشان داده شده، به طوری که نایک حتی به تقدیر از این موضوع پرداخته که گاهی اوقات ممکن است در عرصه ورزش نقشی کمرنگ و بی اهمیت داشته باشیم.با تماشای تازه ترین آگهی تبلیغاتی اپل واچ موسوم به «Hello Sunshine»، ابتدا این حس به انسان دست میدهد که ممکن است در دام یک بازی جدی افتاده باشیم زیرا از قابلیتهای جدید این ساعت پرده بر میدارد که برای مثال بر میزان اکسیژن خون نظارت داشته و در مواقع ضروری در مورد افت آن هشدار خواهد داد. ساعت اپل واچ مدل سری ۶ تمام این قابلیتها را داراست.این آگهی تبلیغاتی به کارگردانی «اسکار هادسون»، با تصویر زنی شروع میشود که بر روی چمنها دراز کشیده و برای همه ورزشهایی برنامه ریزی میکند که قصد دارد در تابستان آنها را انجام دهد.با استفاده از یک نوع ترفند فیلمبرداری، خاص این کارگردان بنام، شاهد نوعی از این سو به آن سو دویدن میان فعالیتهای ورزشی چالش برانگیز اعم از کوهنوردی و تکواندو هستیم. در نهایت این نکته به ما یادآوری میشود که گاهی اوقات بهترین فعالیت در حقیقت کمی استراحت و کسب آرامش است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد