تبلیغات بازرگانی: پیتزا هات انگلستان با هدف اثبات طعم عالی پیتزاهای جدید و بدون گوشت خود موسوم به «Beyond Meat»، به کمک فناوری CGI یک شیر عظیم الجثه را برای تست مزه آنها به خدمت گرفته است.این ویدئوی جنجالی، محصول آژانس بازاریابی «Iris Worldwide»، بازیگر آمریکایی، پارکر جی. پترسون، را به خدمت گرفته است. او ستاره ایست که بارها در کمپینهای تبلیغاتی پیتزا هات در انگلستان دیده شده است. این بار، ظاهرا پیتزا هات کاری کرده تا او مرگ را به چشم ببیند، زیرا یک شیر عظیم الجثه کنار پترسون بر روی نیمکت نشسته و نزدیک است تا سرش در دهان شیر قرار بگیرد.خوشبختانه پیتزا Beyond Meat پیتزا هات آنجاست تا جان پترسون را نجات دهد. شیر داستان ما پیتزا را دیده و مردی را که میتوانست شام آن شبش باشد، از یاد میبرد.هدف از راه اندازی کمپین نمایش این موضوع است که طیف جدید محصولات پیتزا هات حتی نظر مساعد گوشتخواران را نیز به سوی خود جلب میکند. شیر به عنوان سلطان جنگل نمیتواند تفاوت میان پیتزا «Beyond Meat» با پیتزاهای گوشت متداول را درک کند. حتی احتمال آن نیز هست که او پیشنهادهای مخصوص وگانها را به همه چیز ترجیح دهد.مجموعه محصولات جدید پیتزا هات شامل پیتزاهای گیاهی و غیر گیاهی یعنی پیتزا سوپریم سوسیس Beyond به سبک ایتالیایی، پیتزا سه پنیر Beyond Meat، سیزلر گوشت گاو Beyond و ترکیبی از سوسیس به سبک ایتالیایی، سیر و پنیر موتزارلا Beyond میشوند. در حال حاضر میتوانید این پیتزاها را در سرتاسر انگلستان سفارش دهید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد