تبلیغات بازرگانی: سرزمین «Wonderlab» برای شعله ور شدن و تحقق رویاهای شما به وجود آمده و مکانی است که در آن ترکیب علم و جادو یک موجود سحرآمیز واحد را تشکیل میدهند: یک جهان مسحور کننده که شما را مبهوت خود میکند. در این جهان زیبایی و ظرافت با هم در میآمیزند. در نهایت همه باید این حس عجیب را تجربه کنند زیرا سواروسکی همه را به دنیای جدید خود فرا میخواند.با همکاری آژانس تبلیغاتی «General Idea»، این برند از هویت کاملا جدید و لوگوی نمادین «Swan» پرده برداشت که بخشی از زبان بصری شرکت را تشکیل میدهد. علاوه بر این، سواروسکی در قالب یک ویدئوی جدید، ما را به جهانی دعوت میکند تا بتوان در آن فردیت خود را جشن گرفت و شگفتی تازه ای را تجربه کرد.پس از انتشار تیزر فیلم جدید، چشم کاربران اینترنت به این ویدئوی عجیب روشن شد. با ورود به سرزمین عجایب پر زرق و برق سواروسکی، یک ماجراجویی جذاب انتظار شما را میکشد. در این ویدئو، مدل معروف بریتانیایی، «ادووآ آبو» مسحور یک «کرم شب تاب» بلورین شده و دنیایی خارق العاده را خلق میکند که در آن جواهرات در قالب آب نبات یا مهرههای شطرنج عرضه میشوند.استودیو «Black Kite Studios» به کارگردان این فیلم، «ترنس نیل»، کمک کرد تا به مدت دو هفته همه تخیلات خود را زنده کند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد