تبلیغات بازرگانی: سینمایی که شما را هیپنوتیزم میکند بازدید کنندگان جشنواره فیلم گوتبورگ را به چالش میکشد و به آنها کمک میکند تا ذهن خود را رها کرده و قبل از نمایش فیلم هیپنوتیزم شوند. هدف این است که بررسی کنیم و ببینیم که آیا امکان تشدید و ارتقاء سطح یک تجربه سینمایی وجود دارد یا خیر. البته شرکت در این چالش فقط مخصوص کسانی است که جرات آن را دارند که برای مدتی کنترل افکار خود را از دست بدهند.این آگهی تبلیغاتی تجربی توسط آژانس تبلیغاتی «Stendahls» سوئد برای جشنواره فیلم گوتبرگ ساخته و پرداخته شد.
منبع: www.adsoftheworld.com