تبلیغات بازرگانی: ماه رمضان ماه روزه داری، دیدار با اعضای خانواده، شرکت در دورهمی های خانوادگی، افزایش موارد انجام امور خیریه، مرور سال گذشته و تصمیم گرفتن برای بهتر شدن است.در پی وقوع بحران کووید-۱۹، ماه رمضان امسال به طور بی سابقه ای با ماه های رمضان سال های گذشته فرق دارد. دیگر امکان جمع شدن خانواده ها دور هم وجود ندارد، حال مردم چندان خوب نیست و نگرانی در دل هایشان ریشه دوانده است. درهای خانه ها که پیش از این به روی همه باز بود، الان بسته شده اند و شهر ها که قبلا شاهد شلوغی بازار در ماه رمضان بودند، اکنون بازار کساد را با تمام گوشت و پوست و استخوان خود حس کرده اند. در ادامه دورهمی ها نیز از رونق افتاده اند. فضای بدبینی در حالی این ماه پراکنده شده است که سابقا همیشه فضایی سرشار از خوشبینی، جشن، بزم و شادی را در ماه رمضان تجربه می کردیم. «Babyshop» نام یک خرده فروشی بزرگ مخصوص کودکان در خاورمیانه است که همچنان میزان حضور خود در آسیا را توسعه می دهد.در این طور مواقع ضروری، Babyshop در راستای دفاع از هدف خود بر روی تبدیل جهان به مکانی بهتر برای هر کودک تمرکز می کند. در ادامه این خرده فروشی با استفاده از ماه رمضان به عنوان صحنه ای جدید برای فعالیت های خود، پیام خوشبینی را به همه جای دنیا ارسال می کند.از نگاه و زبان کودکانی از سرتاسر جهان، برند با همکاری آژانس تبلیغاتی FP7 McCann فیلم و آهنگی را همزمان با هم ساخته و ارائه داده است. Babyshop نیز در همین راستا اقدامات خاصی را به منظور مراقبت از افراد شاغل در خطوط مقدم درمان و خانواده هایشان انجام داده است. پلتفرم های خبری و اینفلوئنسرها در خاورمیانه با هدف حمایت از این ایده در طول ماه رمضان دست به مشارکت با Babyshop زده اند.
مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com